На базі КПІ ім. Ігоря Сікорського проходив Міжнародний форум “Штучний інтелект: глобальний вибір”. Активну участь у конкурсі взяла команда Херсонського державного університету, яка представила власний стартап, – повідомляє пресцентр ХДУ.
Херсонський державний університет на конкурсі представив проєкт щодо створення комплексного підходу до розробки інтелектуальних чат-ботів на базі штучного інтелекту. Презентував ідею викладач кафедри комп’ютерних наук та програмної інженерії Максим Полторацький, який є розробником системи знань/навчання моделі штучного інтелекту.
“Це комплексна методологія щодо створення інтелектуальних помічників, яких можна використати не тільки у сфері освіти, а й персоналізованого навчання, медицині та військовій галузі, E-Commerce. В університеті вже є напрацювання, зокрема створено інтелектуальний чат-бот персоналізованого освітнього менеджменту “ЕVA”, – зазначає Максим Полторацький.
Основне завдання, що виконує чат-бот, надання консультацій студентам вступникам, щодо освітніх послуг та бізнес-процесів. Наприклад, як отримати довідку, характеристику. Також він надає поради щодо вибору дисциплін вільного вибору та перспектив, які вони надають студенту.
Автором ідеї та методології є ректор ХДУ Олександр Співаковський.
За результатами конкурсу, проєкт ХДУ визнано кращим у номінації “Вдосконалення систем дистанційного навчання”.
Зазначимо, що загалом на конкурс було подано 40 проєктів, з яких до фіналу увійшли 20.
Читайте на сайті інформцаійного видання “Український Південь”:
Ректор ХДУ представлятиме Україну на Симпозіумі у США
Також читайте: Викладач Гарвардського університету Даніель Епштейн зустрівся з колективом ХДУ
Схожі публікації:
- Прапор, який замайорів над ХДУ у день звільнення Херсона, передадуть в музей історії закладу
- Для студентів медичного факультету ХДУ організовано очні заняття з фахових дисциплін
- ХДУ отримав ноутбуки та акустичну систему за міжнародним проєктом
- Колектив науковців ХДУ видав посібник для підготовки до національного мультипредметного тесту
- У ХДУ затвердили стратегію цифровізації навчального процесу