Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Українські підприємці навчають підлітків створювати стартапи на всеукраїнському таборі Business Camp

З 25 жовтня по 21 листопада в Україні вже вп’яте проходить підприємницький табір Business Camp, який цього року об’єднав 600 підлітків з 82 шкіл. Учасники навчаються знаходити креативні ідеї та з менторською підтримкою перетворювати їх на проєкти успішних стартапів. Знаннями та досвідом зі школярами діляться відомі українські підприємці, поради з залучення інвестицій дає засновник венчурного фонду Adventures Lab Руслан Тимофєєв, зазначають організатори проєкту, громадська організація GoGlobal.

 

Ірина Горлач, директорка GoGlobal, повідомляє, що програма табору включає широке коло тем, пов’язаних з розробкою бізнес-ідеї та побудовою стартапу: «Протягом минулих двох тижнів учасники табору встигли познайомитися з представниками прибуткового малого бізнесу. Від досвідчених експертів вони дізналися про процес генерації ідей, роль креативу у розробці стартапу, побудову команди, принципи продуктивності та інструменти тайм-менеджменту, дотримання авторських прав та, чи не найголовніше, залучення інвестицій для молодих проєктів».

Професійними порадами про виведення продукту на ринок поділилися Олександра Кузнецова, продакт-менеджерка Reface, українського стартапу, який залучив понад 5,5 млн дол. США інвестицій для розробки програми на основі штучного інтелекту, яка змінює обличчя людей на фото та відео, зберігаючи про цьому їхню міміку.

За словами Олександри, “для того, щоб запустити успішний стартап потрібно мати класний продукт та ринок, тобто чітко зрозуміти, що це буде і чи є у цього потенційні користувачі”. Експертка наголосила на важливості дослідження світових трендів та сфер, у яких зацікавлені потенційні споживачі продукту. На етапі розробки та тестування критично важливим є отримання зворотного зв’язку від користувачів, що допоможе значно поліпшити продукт до виходу на ринок.

Розібратися із роллю креативу у розробці стартапу школярам допоміг Тарас Дзендровський, партнер та креативний директор агенції «Джмелі». «Креатив – це про сміливість власної правоти. Початок будь-чого – це завжди сумніви, але бізнес це продовження власника, кіно, яке він режисує. І це кіно спочатку треба зняти, а потім – обов’язково уміло показати”, – підкреслив спікер. Він порекомендував учасникам під час пошуку креативних рішень піклуватися про те, щоб кожен елемент продукту – неймінг, логотип, пакування – розповідали його історію. 

Про те, як пітчити ідею, щоб отримати фінансування від інвестора, школярам розповів Руслан Тимофєєв, засновник венчурного фонду Adventures Lab (у портфелі фонду – понад 15 інвестицій в стартапи, типовий чек 500 тисяч доларів). Спікер презентував покрокову інструкцію з підготовки до виступу перед інвесторами та дав майбутнім підприємцям практичні поради, як сформувати виступ для пітчингу. 

 

«Презентація – це тізер, як трейлер до фільму, який має прикути увагу інвесторів у перші ж хвилини, заінтригувати. У трейлерах завжди використовуються найдинамічніші, найяскравіші та найбільш інтригуючі кадри, щоб змусити глядача побачити більше. Якщо ваш проєкт корисний, інноваційний та гідний уваги, ви обов’язково знайдете лаконічні слова, щоб описати це. І вкладетеся у 3 хвилини», – зазначив Руслан Тимофєєв.

 

Наразі учасники табору разом з менторами продовжують працювати над проєктами стартапів, які згодом представлять незалежному журі конкурсу. Автори найкращих ідей отримають цінні подарунки.

Проєкт у  реалізовується ГО GoGlobal вп’яте. Всього у межах цієї освітньої ініціативи вдалося безоплатно навчити понад 6000 учнів із 210 шкіл, які отримали нові знання та навички у сфері інновацій і підприємницької діяльності.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН