У Миколаєві з 18 липня поновили роботу всі відділення Центру надання адмінпослуг (ЦНАП).
За словами директора департаменту з надання адміністративних послуг міської ради Владислава Бєлана, нині спостерігається високий попит як серед містян, так і гостей Миколаєва.
“Міський голова Олександр Сєнкевич розуміє цю ситуацію, тому було виконано чимало роботи, аби відділення почали працювати за звичними адресами, а також збільшити кількість послуг”, – розповів посадовець в ефірі програми “Радіодень” на Українському радіо Миколаїв.
Серед найбільш затребуваних: реєстрація місця проживання, оформлення паспортів, реєстрація права власності на нерухоме майно.
Також у Миколаєві успішно функціонує послуга “4.5.0”, впроваджена під час повномасштабної війни.
“Існує дуже великий попит на реєстрацію місця проживання, це довгі черги. І коли до нас зверталися військовослужбовці, які отримали відпустку на 2-3 дні, – вони не мають такої змоги чекати. Тому була впроваджена послуга “4.5.0” – окрема черга лише для військовослужбовців Збройних Сил України. Досить багато військових нею користуються”, – каже Владислав Бєлан.
У місті працюють три відділення ЦНАП:
-
проспект Богоявленський, 1.
-
проспект Богоявленський, 314.
-
вулиця Адміральська, 20.
Наразі жителі та гості міста можуть отримати понад 200 адміністративних послуг.
Схожі публікації:
- Стало відомо, як працюватиме Центр надання адміністративних послуг у Миколаєві
- У Миколаєві оновили ще один сквер
- Понад сотню нових хворих на коронавірус зареєстрували у місті Миколаїв за добу
- У Миколаївській багатоповерхівці горіла квартира через недопалок
- Показник захворюваності на коронавірус на Миколаївщині перевищив норму у шість разів: що відомо про нові випадки