Днями студентка факультету психології, історії та соціології Херсонського державного університету Крістіна Головченко взяла участь у воркшопі в рамках проєкту “Організація роботи вчителя на деокупованих територіях”, – повідомляє пресцентр ХДУ.
Проєкт має на меті розробити “дорожню карту” відбудови освіти після деокупації. Координаторкою є Ярослава Мозгова, випускниця курсу “Освіта задля успіху українців” Школи державного управління імені Сергія Нижного за підтримки ГО “Солом’янські котики”.
До складу команди освітян Херсона увійшли перший заступник начальника Управління освіти Херсонської міськради Світлана Омельчук, представники ХДУ та директори шкіл. Учасники окреслили проблеми, з яким зіткнуться при поверненні, запропонували шляхи їх вирішення як на законодавчому рівні, так і на місцях.
Серед актуальних тем: співпраця та взаємодія з колегами, важелі мотивації педагогічних працівників, методичне забезпечення, безпека учасників освітнього процесу, відновлення документообігу, тощо.
Читайте на сайті інформаційного видання “Український південь”:
ХДУ разом з партнерами реалізує міжнародний проєкт із цифровізації університетів
У ХДУ завершують навчання 409 магістрів: ректор підписав дипломи
Схожі публікації:
- Волонтерський центр херсонського вишу отримав допомогу від киян
- Архів херсонського вишу переміщено в Івано-Франківськ
- Педагогічному факультету Херсонського державного університету виповнилося 46 років
- У Палаті Лордів представники ХДУ взяли участь у прийомі до річниці Ініціативи Єднання
- Як мотивувати українців повертатись додому — ХДУ та університет Кент проведуть опитування