У херсонському виші засідання ректорату відбулося дистанційно

Про це на фейсбуці повідомляє ректор ХДУ Олександр Співаковський:

– На платформі Zoom відбулося засідання ректорату. Обговорили з колегами ряд концептуальних питань, зокрема підготовку до Вченої ради університету та конференції трудового колективу.

Перший проректор Сергій Омельчук доповів про результати технічної перевірки кваліфікаційних робіт здобувачів ІІ (магістерського) рівня на ознаки академічного плагіату. Станом на сьогодні перевірено всі роботи, 32 з яких містять критичний відсоток текстових збігів (4% всіх робіт).

Також Сергій Аркадійович надав інформацію стосовно функціювання науково-дослідних лабораторій у структурних підрозділах університету. Сьогодні в університеті функціонує 23 лабораторії, аналіз яких був проведений. Перше, на що зверталася увага — наявність веб-сторінок та паспорту лабораторії. Основне їх завдання — комерціалізація наукової діяльності, тобто вироблення наукового продукту і залучення додаткових коштів. Тому нам варто звернути увагу на те, наскільки ефективно наші лабораторії проводять таку діяльність.

Проректор з навчальної та науково-педагогічної роботи Віталій Кобець презентував попередні результати акредитації ОП другого (магістерського) рівня та рекомендації щодо їх вдосконалення. Важливою процедурою є укрупнення освітніх програм. Це питання буде розглядатися на Вченій раді. Станом на ранок, навчально-методичний відділ підвів підсумки: 50% ОП було подано для укрупнення. Два факультети подали всі магістерські програми — це факультет психології, історії та соціології та факультет культури і мистецтв (по 4 ОП).

Також Віталій Миколайович проінформував колег про заходи щодо забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти до ЄВІ. На сьогодні три факультети взяли участь у тестуванні за допомогою Google-форми на платформі Zoom. Таким чином ми визначаємо поточний рівень володіння англійською мовою студентами 4 курсів. Одержані результати говорять про те, що робота в цьому напрямку має бути інтенсивною, адже володіння англійською мовою — стратегічний напрямок роботи кожного факультету та надважливий інструмент для професійного розвитку людини!

Проректор з фінансово-господарської та науково-педагогічної роботи Максим Вінник висвітлив питання про остаточний розподіл фінансування, представивши інформацію стосовно кожного факультету, відділу та структурного підрозділу ХДУ. Максим Олександрович розповів про стан опалення. Наразі середня температура у всіх корпусах та студмістечку — 19-20°C. Також найближчим часом з’явиться новий графік відвідування басейну, який буде максимально зручним для людей.

Проректор з соціально-гуманітарної та науково-педагогічної роботи Сергій Кузнецов надав інформацію стосовно опитування випускників шкіл та професійно-технічних закладів міста та області (спільно з відділом забезпечення якості освіти). В опитуванні взяли участь 1478 випускників міста та області. Практично для всіх важливою є співпраця університету з іноземними вишами; переважну більшість випускників цікавить кількість студентів, які навчаються на бюджеті. За результатами цього анкетування 1230 осіб залишили свої електронні адреси, тобто ці люди готові вступати до нашого університету! Далі — персоніфікована інтенсивна робота.

Про роботу над проєктом «Персональний кабінет студента» повідомила проректорка з міжнародних зв’язків, науково-педагогічної роботи та комунікаційних технологій Оксана Лаврикова. За останній тиждень напрацьовано достатньо серйозний масив роботи. Відбувається тестування безпеки системи, робота зі сторінкою профайлу користувача, виправляються верстки, тестуються елементи опитувань, виправляються графічні помилки, розробляється шаблонний документ щодо імпорту в систему щодо генерації анкет. Також проєкт матимемо певну синхронізацію з ЄДЕБО. Готується інноваційний продукт, який значно змінить нашу роботу!

Дякую колегам за конструктивні обговорення! Всім чудового робочого тижня та міцного здоров’я!

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *