Підприємців Херсонщини навчали презентувати себе на ринках ЄС

У Херсоні Представництво ЄС провело бізнес-семінар з промоції українських товарів за кордоном Як бізнесмену презентувати свою продукцію на європейському ринку, як знайти партнерів та організовувати бізнес-форуми у своєму місті обговорювали у Херсоні на семінарі «Участь у європейських торговельних форумах і виставках: можливості для українського бізнесу».

У практикумі взяли участь фахівці у сфері торгівлі та консалтингу, представники бізнес-асоціацій, клубів, Торгово-промислової палати. Організатор заходу Станіслав Корольков розповів, що кінцева мета заходів – допомогти українським підприємцям долучитись до кращих зразків ведення бізнесу. «Коли ми поїдемо на якийсь форум до Євросоюзу, то наші бізнесмени спершу будуть ходити між стендами і вивчати, як презентують продукцію європейські виробники. А вже наступного разу самі приїдуть на виставку з презентацією своїх товарів», – сподівається представник громадської організації «Інтерньюз- Україна» Станіслав Корольков.

Бізнесменам, які готові вийти на закордонні ринки, надають безкоштовні консультації фахівці державної установи «Офіс з просування експорту України». Спеціаліст відділу сприяння бізнес-можливостей Андрій Литвин говорить, що потрібно вивчити і проаналізувати ринки за кордоном, визначити пріоритети, і потім вже – постійно змінюватись, щоб бути конкурентноздатними.

Знайомились учасники семінару і з позитивним досвідом проведення бізнес-форумів на Херсонщині. Павло Ярмій 20 років тому заснував захід для підприємців «Таврійський ярмарок».

«За ці роки 2,5 тисячі експонували свою продукцію на майданчиках «Таврійського ярмарку» як українських, та і іноземних. 12, 5 тисяч осіб протягом 3-4 днів жили у Новій Каховці. Є бізнесмени, які приїжджають до нас впродовж 10-15років. Це те, що називають бізнес-туризмом, виставковим туризмом», – прокоментував голова правління Агенції регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад Павло Ярмій.

Експерти розповіли про те, як збільшити ефективність та прибуток від відвідування закордонних форумів, як просувати товари в Європейській Мережі Підприємств та дали практичні поради участі в європейських виставках.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *