Херсонський морський торговельний порт готують до передачі в концесію

Питання піднімали на засіданні, куди були запрошені та взяли у ньому участь голова профспілки працівників морського транспорту України Михайло Кірєєв, директор Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Олександр Басюк, голова Проектного офісу SPILNO Тарас Бойчук і працівники ДП “ХМТП” та ХФ ДП “АМПУ”.

Чинне законодавство та техніко-економічне обгрунтування концесійного проекту не визначають концесію виключно як спосіб інвестицій, але розвиток подій буде відбуватись здебільшого саме в цьому напрямку. У такому разі, потужність порту значно зростатиме й показники підприємства покращаться.

Як засвідчила світова практика, впровадження концесійних проектів — досить дієве рішення, що сприятиме збільшенню внесків у бюджет країни, міста й інфраструктуру в цілому.

— Цей проект є першим в історії України, коли активи залишаються державі, але залучається інвестор. Зараз ведеться підготовка документів до їх передачі в проект. До кожного інвестора у нас є чіткі вимоги, які він зобов’язаний дотримуватися. Головна з них — соціальні гарантії співробітникам підприємства: відсутність зниження заробітніх плат протягом 3-х років та відсутність скорочення працівників ДП “ХМТП” протягом 5 років. Наша головна мета — збільшити прибутки не лише порту, а й всього міста, — стверджує Тарас Бойчук.

На даний момент проектом передбачається, що ціна концесії складатиметься з двох платежів: фіксованого та змінного.
Таким чином, ціна концесії визначатиметься наступними складовими:

Середній показник чистого прибутку підприємства за останні 3 роки;
Концесійний платіж, який сплачуватиметься як частина чистого прибутку об’єкта концесії, що становитиме від 0,73% до 50%.

Херсонський морський торговельний порт має досить ключове значення для держави, а концесія — один із способів зберегти прогрес підприємства. Я вдячний адміністрації порту за чітку та злагоджену роботу, співпрацю та вчасну передачу необхідної інформації для належної реалізації проекту на попередніх етапах., — заявляє Олександр Басюк.

На засіданні обговорювалися питання і щодо можливих ризиків пілотного проекту концесії, проте директор Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту запевнив усіх працівників, що жоден з них не постраждає — майбутній інвестор обов’язково повинен дотримуватися чітко прописаних умов та не впливатиме на подальшу роботу працівників.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code