54-річна жителька Херсона стала жертвою телефонних шахраїв. За повідомленням поліції Херсонщини, на її банківську картку надійшов дзвінок від невідомого, який представився співробітником банку. Зловмисник повідомив про нібито підозрілі операції на рахунку та запропонував перевести кошти на «безпечний» рахунок.
Під тиском шахрая жінка спочатку перерахувала 15 000 гривень, а пізніше, надавши останні чотири цифри картки та CVV-код, втратила ще 21 000 гривень та 2 000 євро через кілька транзакцій на різні рахунки.
За цим фактом поліція відкрила кримінальне провадження.
Телефонні шахрайства такого типу є поширеною практикою. Зловмисники масово дзвонять українцям, представляючись банківськими працівниками, та під різними приводами отримують доступ до рахунків і карток.
Що робити, щоб не стати жертвою шахраїв:
-
Не передавати нікому дані картки та CVV-код. Банківські працівники ніколи не просять надати PIN або CVV для «захисту коштів».
-
Перевіряти дзвінки. При сумніві самостійно зателефонуйте на офіційний номер банку.
-
Не поспішати виконувати вимоги. Шахраї часто тиснуть, щоб жертва діяла поспішно.
-
Негайно звертатися до банку та поліції у разі підозрілих повідомлень або незвичних операцій.
-
Блокувати картку та змінювати паролі. Це обмежить доступ шахраїв до рахунку.
Будьте обережні та пильні, аби не стати жертвою шахраїв.
Автор – Олексій Кравчук.
Схожі публікації:
- У Херсоні через обстріли без світла залишається 4510 абонентів, – Міненерго
- Херсонський рибпатруль передав українським військовим майже 2 900 метрів сіток, вилучених у браконьєрів
- На правобережжі Херсонщини відновили Інгулецьку зрошувальну систему (відео)
- Херсонський рибпатруль проводить рейди на ринках (фото)
- На Херсонщині власники земельних ділянок перерахували до місцевих бюджетів 49,1 млн гривень















