Рішенням сесії міської ради №796 від 17.12.2021 року подовжено термін виплати відшкодування витрат пов’язаних з ремонтом ліфтів у багатоквартирних будинках на 2022 рік.
Якщо Ви ще не скористались можливістю отримання одноразового відшкодування на поточний ремонт ліфтів, в яких закінчився термін експлуатації ліфтів у 2020-2021 роках, звертайтесь до Департаменту міського господартсва вул. Ярослава Мудрого,45, тел. для довідок 266798.
Нагадаємо: мешканці багатоквартирних будинків, в яких закінчився термін експлуатації ліфтів, можуть отримати відшкодування 60% витрат, пов’язаних із внесками на їхній поточний ремонт.
Допомога виплачується управлінням соціальної політики міської ради після завершення ремонту ліфтів та оплати виконаних робіт на підставі клопотання голів правління ОСББ, ЖБК, будинків інших форм власності. До клопотання додаються:
- Списки мешканців багатоквартирного будинку із зазначенням прізвища, імені, по батькові, номера квартири, загальної суми витрат, суми відшкодування (60% від загальної суми), особистого підпису мешканця, особистої заяви кожного мешканця на ім’я міського голови, копії паспортів громадянина України, копії реєстраційного номера облікової картки платників податків, довідки із зазначенням реквізитів рахунку, відкритого на ім’я заявника у банківській установі в м. Херсоні.
Для підтвердження оплати ремонту ліфтів, голови правління ОСББ, ЖБК тощо надають перевірені та завізовані департаментом міського господарства наступні документи:
- Завірену копію договору, укладеного уповноваженою особою від співвласників та підрядною організацією, яка виконувала ремонтні роботи ліфтів.
- Завірену копію дозволу підрядної організації, виданого територіальним органом Держпраці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, який є чинним на дату подання звернення, чи декларацію відповідності матеріально-технічної бази законодавству з питань охорони праці.
- Завірені копії довідки про вартість виконаних робіт та акта виконаних робіт (форма КБ-2, КБ-3) на ремонтні роботи ліфтів, який підписаний сторонами договору та завізований інспектором з технічного нагляду.
- Завірену копію висновку експертизи за результатами позачергового технічного огляду ліфта.
- Документ, який підтверджує оплату виконаних робіт.
Для виплати компенсації є перелік технічної документації, пов’язаної з власне ремонтом ліфтів, яку візує департамент міського господарства, і є перелік персоніфікованих даних, що потрібні для виплати компенсації мешканцям будинку.
В управлінні соціальної політики розробили пам’ятку для голів ОСББ, в якій вказане рішення, перелік документів, орієнтовна заява на ім’я міського голови.
Ця пам’ятка може бути орієнтиром для будинків будь-якої форми власності. До клопотання голови потрібно додати перелік мешканців будинку, внесених ними сум та особистих підписів, які свідчитимуть, що людина підтверджує здану нею суму. Також копії паспорту, ідентифікаційного коду та копію рахунку з банку. Пам’ятку в управлінні соціальної політики надають кожному зацікавленому в участі у програмі – копіюють на зовнішній носій.
Джерело – Херсонська міська рада.
Схожі публікації:
- Ігор Колихаєв: “Херсон наполегливо рухається до транспортної незалежності”
- Громадська рада обговорила проєкт міського бюджету на 2022 рік
- Розвиток інфраструктури, культури, спорту та туризму: яким запам’ятався рік мешканцям Херсонщини (відео)
- Бюджетна комісія розглянула питання розвитку спорту в громаді
- 112 херсонських будинків залишились без опалення