За 70 днів зерно, яке вирощують на Херсонщині, почнуть возити не дорогами, а водними шляхами області. В Голій Пристані на фінішній прямій будівництво відповідного терміналу. Він зможе скоротити на 12,5 тис. кількість великовантажних автомобілів, тому що буде вигідніше перевантажувати продукцію річкою. А сільгоспвиробники зменшать витрати на транспортування та більше зароблятимуть на продукції.
Також для обслуговування терміналу щороку Миколаївський суднобудівний завод буде виготовляти 15 одиниць річкових суден.
«Буде виведено із тіні аграрний сектор цього регіону. Тому що мілкотоварні сільгосптоваровиробники – їм не потрібно буде шукати кому віддати продукцію. Він безпосередньо привезе нам зерно на зберігання, на реалізацію, будь-які послуги, очистка, сушка, доопрацювання. Все це буде на місці”, – прокоментував «Українському півдню» Олексій Вадатурський, генеральний директор сільськогосподарського підприємства «НІБУЛОН».
На розвиток річкових перевезень по Дніпру, реконструкцію суднобудівного заводу у Миколаєві та будівництво терміналу у Голій Пристані Євросоюз надав кредит у розмірі 74 млн. доларів США. Загальна вартість об’єкту будівництва півмільярда грн.
«Ми ще навіть не можемо порахувати скільки буде зайнятості залучених до цього об’єкту людей. Мається на увазі одноосібники, які можуть здавати сюди свою продукцію: починаючи від кавунів і закінчуючи невеликими партіями зерна і т.д. Саме тому, що у них буде легальний спосіб сюди приїхати , спокійно без посередників налагодити свою співпрацю», – каже голова Херсонської облдержадміністрації Андрій Гордєєв.
Подібний потужний термінал вже планується побудувати у Генічеську. Поки що це тільки проект, але його реалізацію в приазовських районах з нетерпінням чекають. Там теж турбуються про дороги та й знайти нових покупців для своєї продукції не проти.
«Якщо ми знімемо це навантаження, то ми зможемо зробити дороги більш якісними. І шкільні автобуси, і мешканці відчують ці переваги. І, я думаю, що будуть залучені до проекту і підприємства сільського господарства», – прокоментував Олександр Воробйов, голова Генічеської райдержадміністрації.
Наразі до будівництва терміналу залучено 75 будівельних організацій з 12 областей України, серед яких і Херсонська. Сьогодні тут працює більше 350 людей. У квітні планують залучити ще тисячу, а у травні – до півтори тисячі робітників.
У цьогорічних планах також налагодження річкових перевезень баштанних культур до Києва та Білорусі. Можливості розширення ринку збуту для підприємців Херсонщини зараз вивчає облдержадміністрація.
Схожі публікації:
- «У відновленні водного шляху Е-40 зацікавлені як Білорусь, так і Україна», – заявив Андрій Гордєєв під час Форуму регіонів у Білорусі
- Жителі віддалених районів Херсонщини зможуть лікувати ниркові захворювання поряд з місцем проживання
- Компанія «НІБУЛОН» презентувала нові інвестиційні проекти
- На Херсонщині розпочато виробництво рідких мінеральних добрив
- Бюджет Херсонщини на 2019 рік складає понад 6 млрд грн