Про це повідомляє “Український Південь” з посиланням на відділ “Укравтодор”.
На найвідомішому довгобуді країни, ансамблі запорізьких мостів, 28 липня мостобудівники завершили важливий етап робіт. Береги річки Дніпро з’єднали металевою конструкцією. На верховій частині вантового мосту змонтували усі 6 секцій прогонової будови. Тривають роботи з добудови пілонів.
Тепер команда підрядника Onur Group Ukraine взялася за низову частину. Другий проїзд позакласового вантового мосту складатиметься з двох секцій. Конструкції практично зібрані на будмайданчику поблизу Кривої бухти.
Про деталі зведення другого проїзду на відео розповідають самі мостобудівники.
Автотранспортна магістраль через річку Дніпро в Запоріжжі – це ансамбль мостів протяжністю понад 9 км. Позакласові вантовий та балковий мости є найскладнішими штучними спорудами. Їхнє зведення триває у режимі 24/7.
Завершити будівництво запорізьких мостів плануємо з випередженням графіка – за 2 роки замість законтрактованих 4.
Схожі публікації:
- Ракета влучила у Запоріжжі: пошкоджено приватні будинки
- Рух через Кам’янське на Василівку заборонили, – Запорізька ОВА
- В Запорізькій області оголосили евакуацію
- 8 і 9 травня Україна відзначатиме під гаслом “Перемогли нацистів – переможемо і рашистів!”
- Бердянських журналістів, що співпрацюють з росіянами, виключили з НСЖУ