Аби продовжувати отримувати житлові субсидії на сплату комунальних послуг, то потрібно написати заяву про їх нарахування. Порядок виплати зміниться для тих, хто після 24 лютого 2022 року отримував їх автоматично, не підтверджуючи їх необхідність отримання.
Про це повідомили в Херсонському обласному управлінні Пенсійного фонду, зазначивши кому треба звернутися, аби виплати продовжилися.
Звертаємо увагу одержувачів житлових субсидій та пільг, яким такі виплати
призначені до 24.02.2022, які проживали на тимчасово окупованій території чи в
зоні активних бойових дій та які з початку повномасштабної агресії не зверталися
до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України за
перепризначенням житлової субсидії або пільги.
Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2023 №521 внесено зміни
до постанови Уряду від 07.03.2022 №215, відповідно до яких Пенсійний фонд
України з червня 2024 року припиняє нарахування та виплату пільг і житлових
субсидій, що надавались згідно з цією постановою.
Враховуючи вищезазначене, даній категорії громадян для продовження
отримання житлових субсидій та пільг необхідно до 1 липня 2024 року особисто
звернутись та подати відповідну заяву або до:
– найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України;
– уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних,
міських рад відповідних територіальних громад;
– ЦНАПів.
До заяви долучаються також інші документи, необхідні для встановлення
права/подовження виплати пільг або житлових субсидій, в тому числі:
– паспорт громадянина України в формі книжки або ID-картки;
– довідку про зареєстроване місце проживання (додаток 13 до ID-картки), за
наявності;
– довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у
разі відмови через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного
номера облікової картки платника податків потрібно мати відмітку в паспорті);
– посвідчення, що підтверджує пільгову категорію (для пільговиків);
довідку внутрішньо переміщеної особи або договір оренди (у разі
призначення виплат за фактичним місцем проживання) та інші документи, які
передбачені постановами Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 (для
житлових субсидій) та від 17.04.2019 №373 (для пільг).
За можливості, рекомендуємо надати квитанції про оплату житловокомунальних послуг, або інші документи, які містять актуальні реквізити
особових рахунків та реквізити постачальників послуг.
У разі неможливості звернення до сервісного центру ПФУ заяву та інші
документи можна надіслати до Пенсійного фонду поштовим відправленням або
подати через вебпортал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu/gov/ua чи
засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія).
У разі подання заяви через вебпортал електронних послуг ПФУ необхідно
спочатку зайти в особистий кабінет, у розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт
“Заява на житлову субсидію чи пільгу”, підпункт “Заява про призначення та
надання житлової субсидії/пільги”. Далі заповнити онлайн-форми, додати
необхідні скановані документи, сформувати заяву, накласти кваліфікований
електронний підпис та надіслати до ПФУ.
Для отримання більш детальної інформації можна звернутися за
телефонами “гарячої” лінії Головного управління: 0673024566, 0672960667 (у
тому числі за допомогою WhatsApp, Viber, Telegram). Прийом дзвінків
здійснюється: понеділок-четвер – з 8.00 до 17.00, п’ятниця – з 8.00 до 16.00.
Читайте на сайті інформаційного видання “Український Південь”:
У деокупованому селі Нова Кам’янка на Херсонщині відкрили соціальну пральню (відео)
Дивіться відео, як виживають в деокупованому селі на Херсонщині :
Схожі публікації:
- Колишній очільник райдержадміністрації отримав посаду в окупаційній владі Херсонщини
- Прапор, який замайорів над ХДУ у день звільнення Херсона, передадуть в музей історії закладу
- У Кочубеївській громаді співробітники пенсійного фонду провели виїзний прийом
- ЗСУ нанесло потужний удар по базі російських військових в Залізному Порту на Херсонщині
- Благодійники зі Швеції передали пожежну автівку жителям села Зміївка на Херсонщині