Фахівці розповіли, чому важливо користуватися послугами страхування дистанційно

Відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12, з 01.10.2018 роботодавці отримали можливість передавати оформлені заяви-розрахунки до Фонду в електронному вигляді.

З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області звертається з проханням до  страхувальників (роботодавців) надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір, форма якого затверджена наказом виконавчої дирекції Фонду від 26.08.2020 №415-од.

Договори про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України, укладені в попередні періоди, є чинними і не потребують переоформлення.

Нагадуємо, подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях.  У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Херсонській області



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *