Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

На які товари найчастіше скаржаться жителі Херсонщини

Сьогодні споживачі Херсонської області все частіше зіштовхуються з неякісною продукцією. Деякі впевнені, що зберігати товар згідно з придатним терміном дуже важко, адже на дворі літо і температура перевищує 30 С. Проте не усі погоджуються з вищезазначеним і при придбанні неякісного продукту вимагають повернути кошти чи звертаються до відповідних органів.

Кому може поскаржитись обдурений споживач на Херсонщині

Скільки надійшло скарг та, які товари перевищують показник за кількістю звернень, розповіла журналісту інтернет-видання «Гривна»заступник начальника ГУ Держспоживслужби у Херсонській області Наталя Клим.

Мешканці області вже поступово переходять від звичних скарг у соціальних мережах до реальних дій, що не може не тішити фахівців.

«За кількістю скарг лідируючу позицію займає харчова продукція, яка була реалізована з простроченим терміном. Першочергово це стосується м’ясних та хлібобулочних виробів, які мають невеликий термін придатності, а у літній період псуються ще швидше. Тому радимо бути уважнішими і на момент придбання обов’язково звертати увагу на термін придатності. Окрім цього, не забувайте оглянути місце, де зберігається товар. Адже недотримання температури чи санітарних умов також впливає на якість товару»,- зазначила Клим.

Непродовольчі товари не залишилися осторонь і також розчаровували споживачів. Так, серед них найбільше скарг надійшло на складно побутову техніку та мобільні телефони.

Варто зазначити, що після оформлення скарги на об’єкт збуту, працівники Держспоживслужби мають повне право відвідати заклад з позаплановою перевіркою. Проведення позапланових перевірок у сфері захисту прав споживачів здійснюється відповідно до ст.6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльності».

Гривна

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН