Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Запорожский супермаркет провёл масштабную проверку продукции после жалобы в социальной сети (ФОТО)

Ранее мы писали о том, что запорожанке не повезло с покупкой консервированной продукции в одном из местных супермаркетов. Так, в “Сильпо”, что на Хортицком Шоссе, девушка купила банку лечо с плесенью.

По словам покупательницы, она не вернула покупку из-за отсутствия чека. Тем не менее, на материал отреагировали представители супермаркета, и принесли девушке свои извинения, а также предложили вернуть деньги в официальном письме, которое размещаем ниже.

Доброго дня!

Нам дуже шкода, що із гостем нашого магазину сталася подібна ситуація. Ми приносимо свої найщиріші вибачення. Запевняємо, що безпека та здоров’я наших гостей – головний пріоритет мережі супермаркетів «Сільпо».

Після публікації цієї інформації у соціальній мережі ми перевірили усі банки цієї ж партії – невідповідності не виявили. Усі терміни придатності та умови зберігання дотримано. Ймовірно, цілісність банки було порушено під час транспортування та відбулася її розгерметизація, через яку і з’явилася пліснява.

Ми візьмемо на посилений контроль факт розгерметизації та докладемо максимум зусиль для запобігання подібних ситуацій у подальшому.

Запрошуємо гостю відвідати магазин “Сільпо”, аби повернути кошти.

Если же с вами приключилась такая неприятность, никогда не бойтесь отстоять своё право на качественную продукцию, независимо от того, выкинули вы чек или нет. Ответственный продавец обязан рассмотреть вашу жалобу.

Голос Запорожья

 

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН