Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Гройсман вирішить, чи буде реконструйовано залізничний вокзал у Миколаєві

“ПРОЕКТ РЕКОНСТРУКЦІЇ ДАЛЕКИЙ ВІД ІДЕАЛУ.

КОРЕКТИВИ ОДНОЗНАЧНО ПОТРІБНІ”,-  УЧАСНИКИ РОБОЧОЇ ГРУПИ ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ ЗУСТРІЧІ ВІКТОРІЇ МОСКАЛЕНКО З КЕРІВНИЦТВОМ «УКРЗАЛІЗНИЦІ»

21 листопада в Миколаївській обласній раді відбулось засідання робочої групи з вивчення ситуації, яка склалася навколо залізничного вокзалу “Миколаїв – Пасажирський”. Голова робочої групи доповів колегам про результати зустрічі з керівництвом «Укрзалізниці».

Зустріч голови Миколаївської обласної ради Вікторії Москаленко та керівника робочої групи Іллі Рєзнікова з керівництвом “Укрзалізниці” планувалася завчасно. Про її необхідність говорили 8 –го листопада під час зібрання членів робочої групи. Каменем спотикання є проект реконструкції Миколаївського залізничного вокзалу.

Вікторія Вікторівна вкотре наголошує, він далекий від ідеалу.
Жителі Миколаївщини повинні користуватися зручним з усіх точок зору вокзалом. При цьому будівля і її зовнішній вигляд мають вписуватися в існуючий архітектурний ансамбль. Хочу підкреслити, що це не означає залишити все так, як є сьогодні на папері. Будівля має бути сучасною”,- акцентує голова обласної ради.

В рамках проведення Миколаївського економічного форуму 2018 на діалог з головою обласної ради Вікторією Москаленко та головою робочої групи Іллею Рєзніковим погодились начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування ПАТ “Укрзалізниця” Олександр Красноштан, член правління ПАТ “Укрзалізниця” Ремігіуш Пашкевич та директор регіональної філії “Одеська залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” Сергій Нікулін.

Столичні менеджери – інфраструктурники вважають за доцільне відремонтувати цього року туалети на Миколаївському залізничному вокзалі. На ці цілі виділено близько семи мільйонів гривень. 9-го листопада вже розпочались роботи.

Підхід до вирішення питання серйозний і сучасний. Ми не хочемо здійснити роботи нашвидкоруч і як – небудь. Ми відвідали аеропорт “Бориспіль”, кращі супермаркети столиці. Познайомились з технологіями, які використані на цих об’єктах, під час будівництва та ремонту санітарних вузлів. Вони мають бути комфортні та зручні, як для пасажирів, так і для наших працівників”,- зазначив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування ПАТ “Укрзалізниця” Олександр Красноштан.

За його твердженнями тут передбачається встановлення сучасної сантехніки, гідроізоляційна обробка кахельної плитки, придбання потужної вентиляції тощо. 

Відносно подальших дій та внесення змін до діючого проекту реконструкції вокзалу, відбувся складний діалог між зацікавленими сторонами. Під час попередніх засідань всі висловлювалися за необхідність внесення змін до існуючого проекту. Завдяки наполегливості Вікторії Москаленко і депутатського корпусу обласної ради проектанти реконструкції нібито і погодилися внести зміни в існуючу технічну документацію.

Водночас, гості з Києва не хотіли йти на поступки. Представники ПАТ “Укрзалізниця” наполягали виключно на вирішенні нагального для залізниці питання перегляду коефіцієнту орендної плати за землю у бік зменшення та погашення боргів за перевезення пільгової категорії громадян. Вікторії Москаленко та Іллі Рєзнікову все ж таки вдалося повернутися до проблеми ремонту вокзалу.

Ми зараз шукаємо механізми, які дозволять нам внести зміни у діючу технічну документацію. У нашому бюджеті ремонт вокзалу закладено. До кінця поточного року буде реалізовано проект по ремонту санітарних вузлів. Сама будівля на балансі “Пасажирської компанії”. Але ми допомагаємо і матеріалами і надаємо робочих. Аккумулюйте свої пропозиції, ми переглянемо загальний проект і будемо разом міркувати, що далі робити. Як приклад, громада може розробити цілком проект реконструкції і передати його на виконання “Одеській залізниці”. Також ми можемо сюди запросити інвестора“,- запропонував у підсумку директор регіональної філії “Одеська залізниця” ПАТ “Укрзалізниця” Сергій Нікулін.

Враховуючи такий перебіг подій 21 листопада під час засідання робочої групи заступник голови Миколаївської обласної ради Андрій Кротов поділився власним баченням розв`язання проблеми.

« Давайте оберемо напрямок і будемо вимагати його реалізації. Як приклад вивчити технічну можливість і реалізувати принаймі реконструкцію першої платформи. Мається на увазі її подовження. Не можна зупинятися і опускати руки. Будемо їхати знову до Києва. Добиватися зустрічі з Прем`єр –міністром України Володимиром Гройсманом»,- запропонував заступник голови Миколаївської обласної ради.

Нагальним, на думку Андрія Кротова, є питання забезпечення безбар`єрного доступу до 2-ої та 3-ої залізничних колій людей з інвалідністю. Депутат обласної ради Олександр Каражей вважає за необхідне вимагати приведення до норм чинного законодавства діючої технічної документації.

Голова робочої групи Ілля Рєзніков, погоджуючись з Олександром Каражеєм, додав власні міркування.
« Я пропоную поєднати тут два моменти. Перше – це звернутися сесійно до Прем`єр – міністра України Володимира Гройсмана. З юридичної точки зору можна посилатися на невідповідність технічним вимогам існуючої технічної документації. Я говорю про відсутність захисту людей з інвалідністю. Мають бути ескалатори, зручні переходи до 2-ої та 3-ої колій. Важливий момент – реконструкція фасаду будівлі. І останнє – подовження першої платформи та першої колії»,- зауважив Ілля Рєзніков.

В результаті члени робочої групи зійшлися на необхідності проведення експертизи існуючого проекту реконструкції Миколаївського залізничного вокзалу, ухвалення звернення до Прем`єр – міністра України на засіданнях сесій обласної та міської рад. У разі отримання позитивного відгуку буде сформована група з числа депутатів, яка вирушить на зустріч з Володимиром Гройсманом.

Світлина від Миколаївська Обласна рада.
Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН