Херсонщина в лідерах з нелегальних пасажироперевезень

Цього року курортні райони Херсонської області відвідало більше 3,5 мільйонів туристів. Тільки користі населеним пунктам, які приймали гостей не так багато. Більше того, за цей рік в області “зелене світло” хтось ввімкнув нелегальним перевізникам.

Журналісти “Українського півдня ” дослідили, як працює схема відправки туристів з залізничного вокзалу Херсона до курортних районів.

За інформацією експертів, які 27 липня провели детальний аналіз щодо автобусів і ціноутворення, виявилось наступне: нелегальний збір “Комусь” за кожного пасажира 30 грн. (рахуймо в автобусі 30 місць) і за відправку рейса треба сплатити 60 гривень.

Виявляється, що з кожного рейса ця сума складає 960 гривень, і будете наївними, якщо подумаєте, що ці гроші йдуть в Домініканську Республіку.

Перерахуймо цю суму на 45 ( а саме стільки в день з Залізничного вокзалу відправлялось рейсів) і отримаємо 43200 за один день, за місяць – 1 3339 200. А за 2 місяці?

Володимир Вишнівський, голова Херсонського обласного осередку Всеукраїнської асоціації автоперевізників зазначає: “Ще 14 липня в Києві було проведено міжвідомчу нараду щодо нелегальних перевезень з вимогою створення міжвідомчих робочих груп по областях. Це було доведено до відома Херсонської ОДА. Прикро, робочу міжвідомчу групу створили 1 серпня, але вона так і не запрацювала“.

Гарний курорт закінчується, а яка користь інфраструктурам населених пунктів? Чи покращився за рахунок цього стан доріг чи все пішло просто в чийсь гаманець?

Нагадаємо, що на Херсонщині Укртрансінспекцію в травні цього року очолив Ігор Пастух. Його публічно представив Андрій Гордєєв.

До речі, це було перше кадрове призначення зі згоди голови Херсонської ОДА.

 

Коментар до: Херсонщина в лідерах з нелегальних пасажироперевезень

  1. Павел сказав:

    В январе 2015 года было утверждено решение главы ОДА о проведении конкурсов на маршруты по области, в том числе так называемые “моря”. Согласно этого решения разрабатывались новые маршруты, где предусмотрено отправление согласно законодательству от автостанций и автовокзалов. Обращаю внимание, и писал, и говорил, что отправления от ж/д вокзала в таком виде как оно существует сейчас прямое нарушение транспортного законодательства. Но к сожалению, тогда господин Путилов испугался реализации этого распоряжения, что стало причиной моего ухода из администрации. Вместо принятого законного решения, Путилов отменил свое распоряжения, незаконно повысил тарифы на проезд в транспорте и нарушая требования Хозяйственного Кодекса, транспортного законодательства провели, но уже в 2016 году, новые конкурсы по области, в том числе и на “моря”. Об этом все знали, как старое, так и новое руководство Укртрансбезпеки и бывший глава облсовета Путилов и новый губернатор Гордеев. Все это можно и нужно было не допустить, но вывод делайте сами:- Кому это выгодно?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code