Український Південь

Інформаційне видання

Херсонщина в лідерах з нелегальних пасажироперевезень

Цього року курортні райони Херсонської області відвідало більше 3,5 мільйонів туристів. Тільки користі населеним пунктам, які приймали гостей не так багато. Більше того, за цей рік в області “зелене світло” хтось ввімкнув нелегальним перевізникам.

Журналісти “Українського півдня ” дослідили, як працює схема відправки туристів з залізничного вокзалу Херсона до курортних районів.

За інформацією експертів, які 27 липня провели детальний аналіз щодо автобусів і ціноутворення, виявилось наступне: нелегальний збір “Комусь” за кожного пасажира 30 грн. (рахуймо в автобусі 30 місць) і за відправку рейса треба сплатити 60 гривень.

Виявляється, що з кожного рейса ця сума складає 960 гривень, і будете наївними, якщо подумаєте, що ці гроші йдуть в Домініканську Республіку.

Перерахуймо цю суму на 45 ( а саме стільки в день з Залізничного вокзалу відправлялось рейсів) і отримаємо 43200 за один день, за місяць – 1 3339 200. А за 2 місяці?

Володимир Вишнівський, голова Херсонського обласного осередку Всеукраїнської асоціації автоперевізників зазначає: “Ще 14 липня в Києві було проведено міжвідомчу нараду щодо нелегальних перевезень з вимогою створення міжвідомчих робочих груп по областях. Це було доведено до відома Херсонської ОДА. Прикро, робочу міжвідомчу групу створили 1 серпня, але вона так і не запрацювала“.

Гарний курорт закінчується, а яка користь інфраструктурам населених пунктів? Чи покращився за рахунок цього стан доріг чи все пішло просто в чийсь гаманець?

Нагадаємо, що на Херсонщині Укртрансінспекцію в травні цього року очолив Ігор Пастух. Його публічно представив Андрій Гордєєв.

До речі, це було перше кадрове призначення зі згоди голови Херсонської ОДА.

 

Поділитись публікацією
Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на email
Поділитися на telegram
Поділитися на linkedin

One comment

  1. В январе 2015 года было утверждено решение главы ОДА о проведении конкурсов на маршруты по области, в том числе так называемые “моря”. Согласно этого решения разрабатывались новые маршруты, где предусмотрено отправление согласно законодательству от автостанций и автовокзалов. Обращаю внимание, и писал, и говорил, что отправления от ж/д вокзала в таком виде как оно существует сейчас прямое нарушение транспортного законодательства. Но к сожалению, тогда господин Путилов испугался реализации этого распоряжения, что стало причиной моего ухода из администрации. Вместо принятого законного решения, Путилов отменил свое распоряжения, незаконно повысил тарифы на проезд в транспорте и нарушая требования Хозяйственного Кодекса, транспортного законодательства провели, но уже в 2016 году, новые конкурсы по области, в том числе и на “моря”. Об этом все знали, как старое, так и новое руководство Укртрансбезпеки и бывший глава облсовета Путилов и новый губернатор Гордеев. Все это можно и нужно было не допустить, но вывод делайте сами:- Кому это выгодно?

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Гарячі новини

Відео дня