Все це проходить в рамках програми Державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
За словами Міністра інфраструктури, Владислава Криклія, вже обрано перші шість платних ділянок доріг:
Харків-Дніпро-Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); Бориспіль-Полтава (М-03); Херсон-Миколаїв (М-14); Київ-Житомир-Рівне (М-06); Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19); Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв (M-04, H11).
Будівельні роботи почнуться вже цього року. Загальна протяжність нових доріг сягає 1400 км і, як зазначається на сайті Міністерства Інфраструктури, метою цієї програми є залучення приватного сектору до існуючої в Україні дорожньої мережі для покращення якості дорожньої мережі та довгострокового обслуговування за рахунок приватних інвестицій.
За кожну дорогу інвесторам доведеться заплатити від 200 до 370 мільйонів євро, які будуть направлені на відновлення існуючих доріг та фінансування майбутніх проєктів.
Вартість дорожнього шляху Херсон-Миколаїв оцінюється в 310 мільйонів євро. Реконструкції потребує 31 км шляху, капітального ремонту 25 км, та побува обхідного шляху – 5 км.
Вартість проїзду на концесійних(платних) дорогах буде варіюватись від 80 копійок до 4.14 гривень. Тобто, від Херсона до Миколаєва потрібно буде заплатити від 52 до 264 гривень. Завершити будівництво планують вже до 2023 року.
Наразі йде перехід до третього і останнього етапу проєкту – оголошення конкурсів із запрошенням інвесторів до участі.
Детальніше можна дізнатись на офіційних джерелах Міністерства Інфраструктури.
Схожі публікації:
- Херсон – единственный город в Украине со льготными перевозками водным транспортом
- Свято футболу у Новій Каховці: другий Всеукраїнський дитячий турнір, присвячений пам’яті Юрія Чумакова
- Херсон#парка НЕТ.Органы исполнительной власти бездействуют и всячески потакают незаконной деятельности?
- В сафари-парке на Арабатской стрелке родилось рекордное количество львят
- Одесских водителей могут ожидать неудобства в связи с приездом премьер-министра, — полиция