Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Херсонський водоканал подякував своїм клієнтам

Споживачі  Херсонського Водоканалу у переважній більшості  відповідальні та сумлінні,   з розумінням ставляться до роботи нашого підприємства та разом з Водоканалом дбають про розвиток комунального господарства міста.Про це розповіли у пресслужбі, передає “Український Південь“.

Ми дякуємо своїм споживачам за:

Дбайливе ставлення до води. Встановлення водолічильників у кожній оселі спонукає кожного контролювати водокористування, берегти цінний ресурс

Вчасну передачу показників лічильників один раз  на місяць у три перші робочі дні. Завдяки цьому Водоканал має можливість виконувати нарахування за фактично спожиті послуги водопостачання та водовідведення. Ми потурбувалися про те, щоб кожен з вас міг обрати для себе найзручніший з 6 можливих способів : https://water.kherson.ua/chas-peredavaty-u-vodokanal-pokaznyky-lichylnykiv-vody/?cat_slug=news

Своєчасну та повну оплату послуг, яка  є запорукою якісного та безперебійного водопостачання міста, а також єдиним джерелом для оновлення мереж, техніки та обладнання, оплати електроенергії та податків, виплати заробітної плати працівникам.

Співробітництво при заміні мереж у приватному секторі, коли мешканці закуповують труби та комплектуючі, а Водоканал виконує заміну зношених мереж водопостачання з дотриманням всіх правил та норм.

Повідомлення про витоки на мережах. Завдяки цьому ми скорочуємо втрати води, вчасно ліквідовуємо аварійні ситуації,  мінімізуємо строки відсутності води при аварійних відключеннях, щоб Ви не відчували тривалого дискомфорту. Наша диспетчерська служба працює цілодобово. Тому, якщо Ви помітили витік води чи пошкодження каналізаційної мережі – зателефонуйте за номером 42-22-33 , щоб ми змогли вжити дієвих заходів для усунення аварії.

Повідомлення про незаконні врізки. Самовільники не тільки крадуть воду, а й ставлять під загрозу здоров’я і благополуччя своїх сусідів: монтаж ведеться без промивання та дезінфекції мереж, що загрожує погіршенням бактеріологічного стану води. Кожна незаконна врізка впливає на тиск в мережі та може стати причиною аварійної ситуації при неякісному виконанні робіт з підключення.

Дотримання правил користування каналізацією.  На превеликий жаль, деякі споживачі чомусь використовують каналізацію як смітник. Працівники служби водовідведення знаходять у каналізаційних мережах безліч  сміття та речей, яких там бути не повинно. Наслідки – пориви у мережах,  витоки стоків на поверхню, забруднення навколишнього середовища. Збережемо природу та наше здоровя разом!

Вирішення питань дистанційно, у онлайн-режимі. Складна епідеміологічна ситуація сьогодення вимагає від нас високого рівня соціальної відповідальності й великої кількості обмежень, пов’язаних з карантином.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН