Про це повідомляє “Український Південь” з посиланням на коментар Ганни Забєліної, начальнці відділу протидії кіберзлочинам у Миколаївській області ДКП НПУ.
Декілька офісів у різних куточках обласного центру, 62 одиниці комп’ютерної та мобільної техніки, майже 190 сім-карток різних операторів та близько 30 операторів виявили кіберполіцейські разом із дізнавачами та оперативниками карного розшуку під час санкціонованих обшуків у call-центрі.
Поліцейські встановили, що організував діяльність центру 28-річний житель Миколаєва, допомогу в пошуку і вербуванні операторів йому надавали дві місцеві мешканки. Шахраї орендували офісні приміщення, які облаштовували необхідною оргтехнікою та методичними матеріалами для навчання «співробітників». Після проходження навчання кандидат повинен був скласти іспит на знання алгоритму дій «дзвінок співробітника правоохоронних органів» та «дзвінок співробітника банку», після якого допускався до роботи в call-центрі.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- На Миколаївщині перекинулась вантажівка з олією
- У Миколаєві шукають свідків ДТП за участі водія “Lexus”
- У Миколаєві за підкуп поліцейського правоохоронці затримали місцевого мешканця
- Поліцейські офіцери громад на Миколаївщині допомагають населенню
- 15 споруд постраждали внаслідок обстрілів за вихідні у Миколаївській області