Фахівці Водоканалу усунули витік води на артезіанській свердловині, замінили ділянку трубопроводу на станції підвищення тиску води, усунули аварійну ситуацію, замінили дві ділянки та відремонтували колодязь на мережах водопостачання, благоустроїли території після ремонтних робіт.
Встановили новий люк і відремонтували колодязь на мережі водовідведення, відремонтували 2 каналізаційні колодязі, обстежили мережі водовідведення, почистили 2 каналізаційні колодязі та усунули засмічення.
“Шановні споживачі! Нагадуємо, що своєчасна оплата рахунків за послуги Водоканалу сприяє забезпеченню мешканців міста якісними послугами водопостачання та водовідведення!”, – зазначили в Херсонському водоканалі.
Фахівці Контакт-центру щоденно з 08-00 до 17-00 за телефоном 095-640-09-07 відповідають на ваші питання щодо розрахунків за спожиті послуги.
Аварійна диспетчерська служба (066-040-01-32) на зв’язку цілодобово.
Схожі публікації:
- У Херсоні російський дрон атакував автомобіль телеком-оператора, є поранені
- У Києві спекли паски із борошна з розмінованих полів Херсонщини та Миколаївщини
- Розширилася програма “єВідновлення”: ще одна категорія українців зможе отримувати компенсації
- Представники Бериславського району взяли участь у всеукраїнському форумі з питань ВПО
- Як підприємиця з Каховки Лариса Боден удосконалює виробництво під час війни















