У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують працювати «гарячі телефонні лінії», за якими платники можуть оперативно з’ясувати питання зі сфери оподаткування.
Від початку поновлення роботи ЦОП цією опцією скористалось майже 5 тисяч платників податків.
Більшість звернень стосувалися графіка роботи відомства, процедури отримання податкових номерів, довідок про доходи, реєстрації касової техніки та програмного забезпечення, порядку обрання суб’єктами господарювання системи оподаткування, подання звітності, обліку платників податків та товарних запасів, адміністрування майнових податків, сплати податкових платежів та єдиного внеску.
Наразі поспілкуватися з фаховими спеціалістами Центрів обслуговування платників податкової служби Херсонщини можна у робочі дні та години за телефонами: 095 322 84 12, 095 149 49 90, 050 278 63 85, 098 446 70 84.
Нагадуємо, що для оперативної взаємодії Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільнотою діє комунікаційна податкова платформа: kherson.ikc@tax.gov.ua.
Для осіб, які мають змогу та бажання самостійно опановувати знання у сфері оподаткування, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання». Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.
Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Читайте на сайті інформаційного видання “Український південь”:
Схожі публікації:
- Херсонець проведе за гратами 6 років за крадіжки, вчинені в умовах воєнного стану
- У Херсоні звільняють посадовця, підозрюваного у державній зраді
- Дітей продовжують евакуйовувати з Херсонщини (відео)
- Староста Новомиколаївки пішла на співпрацю з окупаційною владою, аби не втратити посаду
- В Херсонській області зафіксовано викиди забруднюючих речовин або суміші таких речовин в атмосферне повітря внаслідок ракетних обстрілів