Громадська організація STEM is FEM разом з брендом жіночої білизни brabrabra організовує освітній офлайн-модуль “Легка промисловість”. Подія проходитиме 23-24 вересня у Києві. Взяти участь в заході зможуть дівчата, що ще не вступили до закладів вищої освіти і навчаються у середній/старшій школі чи коледжі або ж взяли gap year.
Під час модулю учасниці дізнаються, чому у сфері легкої промисловості, яку вважають “жіночою”, жінки обіймають переважно технічні та виконавчі посади нижньої ланки, а керівниками більшості модних домів та брендів є чоловіки. Експертки розкажуть про вплив одягу на здоров’я людини, ековідповідальність у виробництві, а також про fast та slow fashion. А ще — про кар’єру жінок у легкій промисловості: які існують напрямки розвитку, де шукати можливості та кому підійде ця галузь. Особлива увага спікерок буде приділена важливості дбати про своє тіло та його комфорт.
Подія проходитиме в Києві в офлайн-форматі, долучитися до неї зможуть дівчата з усієї країни. Участь у заході безкоштовна: організатори фінансують проїзд, проживання та харчування. Аби подати заявку на участь в модулі, необхідно виконати відбіркове завдання. Дедлайн — 10 вересня.
На дівчат чекатиме два дні освітніх та мотиваційних виступів, знайомство з провідними фахівчинями сфери та можливість дізнатися, які процеси відбуваються за лаштунками цієї галузі. Також в межах модуля учасниці виконуватимуть конкурсне завдання — ті, хто запропонують найкращі рішення, отримають призи від організаторів.
Захід стане першою колаборацією STEM is FEM та brabrabra в рамках якої будуть проведені ще низка спільних освітніх подій у форматі роуд шоу. Бренд білизни реалізовує модуль в межах ініціативи “Мій перший бра”.
У brabrabra наголошують: бренд завжди піклувався не лише про те, щоб виготовити якісну білизну, а й про те, щоб навчити дівчат та жінок піклуватися про себе, любити та цінувати власне тіло. І такий освітній захід стане ще однією можливістю поділитися власною експертизою у сфері легкої промисловості та наголосити на важливості турботи про себе.
STEM is FEM — освітній проєкт популяризації STEM-спеціальностей (Science, Technology, Engineering and Mathematics) серед дівчат. Проєкт об’єднує однодумців, створює спільноту, в якій дівчата підтримують одна одну, діляться ідеями та розвиваються разом. STEM is FEM був ініційований українським ІТ-підприємцем та засновником технологічної компанії Roosh Сергієм Токарєвим.
brabrabra — український бренд жіночої комфортної білизни з розмірами від A до J. Мета бренду — надихнути жінок на піклування про їхні тіла та зробити їхнє повсякденне життя комфортним. brabrabra регулярно підтримує соціальні проєкти, фокус яких — здоров’я жінок, екологія та розвиток бізнесу в Україні.
Схожі публікації:
- Під виглядом гуманітарної допомоги перевізники рейсового автобусу намагалися завезти в Україну одяг комерційного призначення
- Центр морського транспорту в Херсоні та Маріуполі обіцяє відновити свої представництва
- Мільярд гривень з бонусних рахунків перерахували українці на потреби ЗСУ
- Як врятувати сім’ю від азартних ігор – поради психолога
- Херсонським пенсіонерам продовжують виплачувати пенсії