Відповідне повідомлення опублікував Херсонгаз.
“Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення.
Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ “Херсонгаз” приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв’язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час.
Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках.Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу”, – повідомили в компанії.
У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, споживачів просяь звернутися на електрону пошту або на веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву.
“Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання.
Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників.
Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням”, – уточнили у зверненні.
Схожі публікації:
- Спеціалісти з інших обласних центрів допомагають фахівцям АТ “Херсонгаз” відновлювати зруйновані газопроводи
- На Херсонщині відновлюється газопостачання у звільнених населених пунктах
- Відновлено газопостачання до одного з населених пунктів Борозенської громади
- Рівень оплати за послуги розподілу газу на Херсонщині зменшився до 10%
- У 6 населених пунктах Високопільської громади виявлено майже 400 пошкоджень газової мережі