Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Викладачі херсонського вишу продовжать отримати зарплатню, навіть на окупованій території

Понеділок, 19 вересня Херсонський державний університет розпочав із засідання ректорату за участі першого проректора, проректорів, деканів факультетів, керівників структурних підрозділів, відділів та служб. Про це розповів ректор вишу Олександр Співаковський:

-Звертаючись до всіх присутніх, зазначив, що принциповим є збереження нашого колективу та захист права всіх працівників – і тих, хто знаходиться на території, підконтрольній уряду України чи за кордоном, і тих, хто на тимчасово окупованій території, а таких у нас майже половина. Підхід до всіх єдиний – якщо людина працює за українським законодавством, виконує свої посадові обов’язки чи навантаження, то вона буде отримувати заробітну плату. Не менш важливим є виконання університетом всіх зобов’язань перед нашими здобувачами і в аспекті забезпечення якісного освітнього процесу, і в аспекті виплати стипендій. Всі бізнес-процеси університету мають відбуватись прозоро, якісно, задовольняти потреби здобувачів й читко контролюватися для забезпечення ліцензійної чистоти, акредитацій та довіри до наших дипломів.

Як смарт-команда, працюємо на випередження, впровадили систему цифрового контролю за якістю освітнього процесу. Щоденний моніторинг роботи викладачів свідчить про те, що вже відбулось більше 1500 реєстрацій в електронному журналі та завантажено на хмарне сховище майже 400 Гб освітнього контенту, який у будь-який час доступний студентам. Також моніторимо виконанням здобувачами індивідуальних навчальних планів. Контроль якості освітнього процесу вівся у всі періоди роботи Херсонського державного університету. Зараз, враховуючи умови воєнного стану та знаходження значної частини учасників освітнього процесу в окупації, використовуємо цифровий інструментарій контролю. Постійно вдосконалюємось, як й домовлялися на Конференції трудового колективу, коли визначили цифровізацію одним з головних пріоритетів розвитку університету. Щоб забезпечити виконання всіх процесів, у тому числі комунікацію зі здобувачами, організаційний та технічний супровід освітнього процесу, вводимо окремі посади помічників деканів з цифровізації, знімаємо з деканів частину академічного навантаження, створюючи умови для заглиблення їх у адміністративні процеси, бо вони, насамперед, є менеджерами, керівниками. Упевнений, що разом нам все по силам, навіть якщо раніше ми ніколи такого не робили.

До речі, що стосується того, чого ми не робили раніше. Наші американські партнери надали нам можливість за допомоги штучного інтелекту перекладати на будь-яку мову освітній контент у реальному часі. Це дійсно відкриває перед нами безліч освітніх можливостей, долає мовний бар’єр та надає доступ до будь-якої академічної інформації зі всього світу. Також це – можливість для наших викладачів читати лекції іноземним слухачам.

Подякував колегам за роботу, бо знаходимось на завершальному етапі вступної кампанії, готуємо накази про зарахування наших першокурсників, магістрів та аспірантів.

Надалі перейшли до розгляду питань порядку денного. Перший проректор Сергій Омельчук проінформував присутніх про місцеперебування співробітників університету. Він зазначив, що у порівнянні з даними минулого місяця, концептуальних змін не відбулося. Головне, що основні бізнес-процеси успішно здійснюються незалежно від того, де знаходиться співробітник.

Детально доповідач зупинився на реалізації Стратегічного плану розвитку ХДУ в напрямі цифровізації та підготовці проєкту наказу про введення додаткових посад помічників деканів з цифровізації. Узгоджені вимоги й типові посадові обов’язки, орієнтовні нормативи часу щодо структури та змісту обсягу навантаження. Про форми звітування нової посади ознайомив в.о.проректора з цифровізації, інноваційної, інвестиційної діяльності та науково-педагогічної роботи Олександр Лемещук.

Серед озвучених питань – результати вступної кампанії до аспірантури університету. Подано заяв – 25 (на 9 ОНП), з яких: на місця державного замовлення – 15 за кошти фізичних або юридичних осіб – 10. Склали вступні випробування 22 вступники. Також були представлені результати атестації (звітування) здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.

У блоці питань проректорки з навчальної та науково-педагогічної роботи Дар’ї Мальчикової йшлося про моніторинг і надання інформації щодо залученості здобувачів до освітнього процесу. Доповідачка представила відповідні дані, які показують високий рівень залученості здобувачів до синхронного формату занять та статистику обробки студентами навчальних матеріалів у асинхронному форматі. Щодо організації роботи науково-методичної ради університету у 2022/2023 н.р. Дар’я Мальчикова наголосила: була проведена злагоджена підготовча робота, затверджено склад та положення НМР. Перше засідання заплановане на 23 вересня.

З останнього питання – про підготовку електронного альманаху “Магістерські студії” у 2022 році доповідачка акцентувала, що до 7 жовтня мають бути підготовлені публікації здобувачів і передані до оргкомітету.

Проректор з фінансово-господарської та науково-педагогічної роботи Максим Вінник проінформував про роботу з коледжами ХДУ та про стан співпраці з Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника, який отримав державне фінансування для підтримки інфраструктури офісу ХДУ у Івано-Франківську. Це позитивний момент, який дозволить зокрема покращити стан наших цифрових ресурсів й відповідно розширити можливості для наших викладачів та здобувачів.

Проректорка з міжнародної, соціально-гуманітарної й науково-педагогічної роботи Алла Цапів проінформувала про участь університету в онлайн конференції викладачів Кентського університету (Велика Британія) та про графік проведення вебінарів від Кентського університету. Є багато планів на майбутнє і вже окреслені напрямки співпраці.

Також Алла Цапів детально розповіла про участь Херсонського державного університету в програмі підтримки переміщених ЗВО, що реалізується Програмою ім. Фулбрайта в Україні. Перша зустріч робочої групи відбудеться вже 20 вересня, працювати зможемо за декількома концептуальними напрямками.

Проректорка анонсувала зустріч розмовного клубу з англійської мови, який проводить Офіс іншомовної освіти. Також з деканами та членами ректорату була погоджена дата урочистої зустрічі з першокурсниками. Планується провести онлайн захід 30 вересня.

В.о.проректора з цифровізації, інноваційної, інвестиційної діяльності та науково-педагогічної роботи Олександр Лемещук проінформував про залученість НПП до програми «Цифрові інструменти Google для освіти» від МОН і Google Україна. На наступний курс, який проходитиме в жовтні, зареєструвалося 17 осіб. Сподіваюсь серед них є претенденти на посади помічників деканів з цифровізації. Щодо цифрових сервісних модулів, які знаходяться у розробці та у майбутньому будуть інтегровані у платформу «ХДУ-24», то триває формування технічних завдань із залученням деканів, керівників відділів та служб. Завдання – максимально оцифрувати усі бізнес-процеси.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН