Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Херсонці, які вилікувались від Covid-19, дякують лікарям

«ДЯКУЮ ЗА ТЕ, ЩО ЖИВИЙ…»  Це рядки з подяки на ім’я генерального директора КНП «ХМКЛ ім. Є.Є. Карабелеша» Малицької Алли одного з пацієнтів, який лікувався в лікарні з діагнозом коронавірусна хвороба.

Пацієнти відділень лікарні, перепрофільованих під надання допомоги хворим на коронавірусну інфекцію, не шкодують слів для вдячності. Та це й зрозуміло: перебуваючи у лікарняній палаті від 10 днів, а часом і значно довше, все видається по-іншому. І от хтось добирає чимало красивих слів і викладає їх на папері, а хтось обмежується двома рядками: «дякую, що живий і спасибі всім медичним працівникам, причетним до мого одужання і повернення до життя…»

Подяки надійшли і продовжують надходити на адресу медичного персоналу кардіологічного, педіатричного, неврологічного, приймального відділень. Були написані слова вдячності і сімейним лікарям поліклінік: за грамотне ведення лікування, цілодобову готовність надати консультацію, посприяти у правильному і вчасному лікуванні.

Так, пані Нінель з Херсона (поважний вік – 84 роки) потрапила до педіатричного відділення у тяжкому стані – вже майже не могла самостійно пересуватися. Та за час лікування, як пише жінка, була оточена увагою і таким сильним бажанням допомогти, що зараз почувається повністю здоровою. Саме такого результату прагнуть медики всіх відділень лікарні, які з високою відповідальністю надають допомогу хворим з коронавірусною інфекцією. А ще пацієнтка виявилася досить спостережливою і високо оцінила злагоджену роботу у відділенні: дружні, доброзичливі, без негативних емоцій, допомагають один одному. Також не обійшла увагою чистоту у відділенні, відмінні побутові умови, тишу і спокій.

У своїй подяці приєдналася до позитивної характеристики роботи співробітників вже кардіологічного відділення і херсонка пані Ольга.  Вона подякувала медикам усіх рівнів: лікарям, середньому і молодшому персоналу, працівникам харчоблоку. Такі якості як увага, згуртованість, професіоналізм, чуйне ставлення до пацієнтів —  головні якості у роботі  всіх відділень медичного закладу.

А ось пан Олег пише у своєму листі, що звернувся за медичною допомогою до поліклініки  та оперативно був направлений на стаціонар, де практично протягом години поступив до неврологічного відділення і отримав термінову медичну допомогу.

Взагалі-то для прикладу взято кілька подяк, написаних на адресу карабелешівців. І дуже приємно, що більшість адресатів не шкодують слів вдячності і пишуть про те, що у складній життєвій ситуації вони зустріли у нашій лікарні добрих, чуйних, відповідальних і безкорисливих людей.

Так, справді у лікарні Карабелеша завжди раді докласти максимум всіх можливих зусиль до якісного лікування людей і швидшого одужання і повернення їм надії продовжувати жити більш якісно.

Джерело

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН