На старт екологічної регати вийшов єдиний жіночий екіпаж Миколаєва на яхті “Антей”. Жодних окремих категорій для жінок не створювали, вони змагаються в одній підгрупі з чоловіками на рівних. Капітанша яхти, Наталія Кубицька, у вітрильному спорті від самого дитинства. Говорить: це не хобі, а спосіб життя.
Уперше для участі в “Екологічній регаті” з Дніпра прибула яхта “Тардекс”. Це сучасний спортивний вітрильник, виготовлений, до речі, в Україні. А в команді – конструктори, які її і створили для перегонів на Чемпіонаті світу, що відбудеться наступного року на Мальті.
Утім більшість вітрильників, які брали участь у перегонах, віку більш поважного. Є навіть дерев’яні яхти, побудовані ще у 60-ті. Капітани говорять: постійно доводиться щось лагодити та переробляти. Але це для спортсменів – невід’ємна частина вітрильного спорту.
Екологічну регату в Миколаєві започаткували ще на початку 90-х. Саме для того, щоби привернути увагу до проблем довкілля Північного Причорномор’я. Ці перегони – одні з найдовших морських в Україні, і одні з найскладніших. Адже розпочинаються вони в лимані, завершуються у відкритому морі та й вітер постійно змінюється від дуже слабкого до шквального. Зазвичай багато вітрильників не витримують і сходять з дистанції через численні аварії. Та цього разу все обійшлося.
Із 50 вітрильників фінішували 47. Три екіпажі все ж таки зійшли з дистанції через особисті проблеми. Жіночий, до речі, фінішував. У своїй підгрупі з 12 вітрильників дівчата посіли почесне 4 місце.
Схожі публікації:
- У Миколаєві проходить мітинг на захист головного лікаря інфекційної лікарні
- Миколаївські вчителі отримали ноутбуки для роботи
- У Миколаєві протестують новий «портфельний» підхід у межах проєкту «Мери за економічне зростання»
- У Миколаєві очищують величезні резервуари для накопичення води
- Обслуговування українською: чи дотримуються закону про мову в закладах торгівлі Миколаєва