У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх  споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали самообслуговування за наступними адресами:

Центральний офіс Водоканалу  (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9)

Північний мікрорайон (вул. Генерала Алмазова, 41-а, ЦТП- 62)

Шуменський мікрорайон ( вул.Лавреньова, 7)

Дніпровський мікрорайон (вул. Перекопська, 166, Дніпровська райрада)

До цього часу відвідувачі наших пунктів обслуговування, після уточнення стану особистого рахунку, змушені були шукати  відділення банків, щоб сплатити за спожиті послуги. Відтепер можна оплатити безпосередньо у пунктах обслуговування споживачів. За допомогою платіжної системи EasyPay,  у готівковій формі, можна здійснювати оплату за  водопостачання та водовідведення, а також інші комунальні платежі  протягом робочого дня абонентського відділу, незважаючи на обідні та технічні перерви у касі. Комісія стягується оператором системи у розмірі 1,5% від вартості платежу (min – 3грн).

Відтепер немає потреби шукати відділення банків. Відвідавши пункти прийому споживачів, можна відразу сплатити за воду, а також здійснити інші платежі. Оплати проходять миттєво.

«Нами перевірено: сплачені споживачами кошти своєчасно надходять на рахунок підприємства і зараховуються на особовий рахунок споживача.  Містянам  буде зручно: зробили звірку по своєму особовому рахунку і на місці виконали оплату не тільки за послуги Водоканалу, а також і вирішили питання оплати по інших комунальних рахунках. Єдина порада споживачам при виконанні оплати: правильно вказуйте свій особовий рахунок.  Додатково нагадую і про оплату через особистий кабінет споживача на сайті Водоканалу у безготівковій формі, в якому споживач за своїм вибором  може скористатись платіжною системою ПриватБанку  або EasyPay  і одразу після оплати дізнатись про стан особового рахунку. Вибір тільки за споживачем»,- зазначила заступник директора МКП «ВУВКГ м. Херсона Тетяна ЛУКОВА.

Замість звичного для покупців “сума-пін-код-чек”, у терміналах, розташованих у   центрах Херсонського Водоканалу, вказуються дані платника. Також подається деталізація по кожному платежу, за допомогою чого споживачі можуть розуміти, за що саме і в якому розмірі стягується певна сума.

Херсонводоканал

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com