Реєстрація торгової марки: навіщо потрібна та з чого почати?

Кожен виробник прагне виділити свій товар з-поміж аналогічних, запам’ятатися клієнтам. Для цього існує таке поняття як торгова марка – словесне та/або графічне позначення, що виокремлює продукцію або послуги певного виробника серед інших. Торгова марка (товарний знак) – це «обличчя» товару, за яким його будуть впізнавати на ринку. 

Реєстрація товарного знаку є добровільною, та варто пам’ятати: лише зареєстрований знак буде належати вам юридично. Свідоцтво про реєстрацію видає виключно Укрпатент. Запатентований торговий знак не тільки допомагає ідентифікувати бренд, але й захищає від недобросовісних конкурентів, вберігаючи вас від потенційної втрати прибутків та шкоди бізнес-репутації. Тому реєстрація торгової марки – це інвестиція у майбутнє вашого бізнесу. 

Наприклад, ви придумуєте і виготовляєте оригінальний домашній декор. Вкладаєте в це свої знання та вміння, матеріали, час та кошти. Приходять клієнти, товар стає впізнаваним, відомим… Іншими словами – комерційно цінним. З’являється ризик, що якась інша компанія почне випускати таку ж продукцію і навіть під вашою назвою – і привласнить як саму бізнес-ідею, так і майбутні прибутки від неї. Вчасне патентування дозволило б уникнути такої ситуації взагалі, або ж як мінімум притягнути порушників до відповідальності.  

Щоб торговий знак зареєстрували в Укрпатенті, він мусить бути унікальним – як візуально, так і в текстовому плані. Як кажуть, «ідеї літають у повітрі», тому цілком може статися, що ваша ідея вже була втілена кимось іншим. Тому перш ніж реєструвати торгову марку, перевірте її: проведіть патентний пошук і з’ясуйте, чи вона є унікальною. Доцільним буде звернутися до фахівця, який проаналізує вашу марку та виконає патентний пошук, і в залежності від його результатів порадить, як діяти далі: чи подавати заявку на реєстрацію, чи якось переробити ваш торговий знак. 

Голова правління Скадовської райспоживспілки Олександр Касьяненко зазначає: «Підприємство «Наш продукт і К» розпочало свою діяльність з випуску бакалії. Визначившись у 2004 році, що основним видом нашої продукції буде овочева консервація, ми задумалися над створенням власної торгової марки. Ми розуміли, що це одночасно і велика відповідальність, і запорука успішного просування на ринку. Із заявкою про реєстрацію торгового знаку звернулися до Херсонської торгово-промислової палати. Хочу відзначити, що Херсонська ТПП окрім реєстрації допомогла ще і в просуванні та популяризації нашої продукції, адже є організатором і учасником багатьох виставок в Україні та за її межами».



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com