Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови Миколаєва повідомляє, що логотив “Миколаїв – місто на хвилі” стане брендом міста. Незабаром вже буде готова документація по передачі Миколаївській міській раді прав на нього.
У вересні минулого року учасники «МрійДій» на день міста презентували розроблений івано-франківськими дизайнерами бренд Миколаєва. З того часу він став вже доволі відомим. Чимало міських служб вже використали його під час участі в різних форумах, фестивалях, змаганнях, будь-яких представницьких заходах за межами Миколаєва.
Як зазначають творці, бренд міста покликаний сприяти формуванню іміджу туристичного Миколаєва. Адже сьогодні місто ще тільки починає розвивати цю галузь.
Після передачі бренд-буку мерії, його зможе використовувати будь-хто, навіть з підприємницькою метою. Важливо, аби розроблені зображення не були спотворені. Тому автори проєкту звертаються до всіх, хто буде це робити, з проханням дотримуватися інструкції по використанню. Додамо, в бренд-буці навіть вже є іконка для мобільного додатку.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Понад 60 років без капітального ремонту: будівля Миколаївської міської ради потребує оновлення
- Доступне житло у Миколаєві: влада виділила понад 23 млн.грн. у 2019 році
- У Миколаєві нагородили героїчних жінок
- Управління у справах ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб у Миколаєві очолив “кіборг”
- Новий мостовий шляхопровід збудують у Миколаєві