Віднедавна «Ситуаційний центр» поліції Херсонської області можна повідомити про надзвичайну подію чи пригоду, яка вимагає негайного реагування, скинувши повідомлення у месенджері Telegram.
Про це повідомляє прес-служба управління.
Проєкт створений та діє задля налагодження ефективної комунікації між населенням та поліцією.
«Таким нововведенням поліція Херсонщини ще на один крок стала ближче до населення. Інформація, яка буде надходити в групу мобільного додатку, опрацьовуватиметься так само, як і повідомлення, що надходять на лінію «102».
На місце надзвичайної події для негайного реагування направлятиметься найближчий екіпаж поліції. Це дасть змогу поліцейським оперативніше відпрацьовувати повідомлення громадян», – розповідає начальник Управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування обласної поліції Руслан Кутасов.
Черговий співробітник поліції постійно моніторить чат та визначає кваліфікацію: належить отримана інформація до компетенції поліції чи її слід переадресувати для прийняття рішення до іншого відомства.
Якщо питання стосується компетенції поліції, то відповідно до вимог законодавства, кожне звернення фіксується в журналі Єдиного обліку. Повідомлення реєструється, йому присвоюється індивідуальний номер і воно відпрацьовується так само, якби людина зателефонувала на лінію «102».
Аби приєднатись до групи «Безпечне місто», необхідно завантажити у смартфон мобільний меседжер Telegram, після чого обрати посилання https://t.me/kherson_bezpeka.
Схожі публікації:
- У Каховці агресивні собаки атакували дітей
- У Скадовському районі з родини забрали чотирьох дітей
- На Херсонщині зросла кількість випадків телефонних шахрайств
- Поліція Херсонщини забезпечувала правопорядок під час богослужінь у Великдень
- Під час учорашніх обстрілів поранено 8 рятувальників, один загинув