Якість надання адміністративних послуг вражає, – Юрій Гусєв

Реагуючи на численні скарги населення у соціальних мережах на роботу відділу реєстрації місця проживання Херсонської міської ради, 6 серпня голова облдержадміністрації Юрій Гусєв незаплановано зранку відвідав його та поспілкувався з громадянами, які змушені стояти в черзі зрання.

Люди, не стримуючи емоцій, висловлювали свої обурення щодо умов обслуговування. Від 8 ранку у приміщенні для очікування не протовкнутися.

За словами працівників відділу, значно покращить якість надання послуг збільшення кількості персоналу та розширення приміщення. Важливим є і налагодження роботи електронної черги.

Юрій Гусєв висловив невдоволення якістю роботи відділу реєстрації місця проживання та повідомив про своє бачення шляхів вирішення цього питання:

«Я надав доручення своїй команді спланувати дії, які ми можемо швидко реалізувати для того, щоб обслуговування стало простим, ефективним та спрямованим на потреби людей. Наприклад, є можливість зробити послугу електронної черги більш дієвою (наразі вона працює в тестовому режимі). Тому ми будемо використовувати всі нові розробки, для того, щоб це реалізувати. Ми маємо орієнтуватися на те, що потрібно людям, а не робити штучні черги».

Очільник області наголосив, що разом з міською владою контролюватиме розширення алгоритму роботи відділу реєстрації місця проживання.

прес-служба Херсонської ОДА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *