Студенти-економісти Херсонського державного університету провели бізнес-гру для старшокласників

Вища школа запровадила інтерактивну форму профорієнтаційної роботи, аби допомогти майбутнім абітурієнтам визначитись, чи цікаві їм економічні спеціальності.

Гра «Акули бізнесу» розроблена у відповідності з програмою «економіка» вищого навчального закладу і розрахована на рівень знань цьогорічних випускників.

«Нова форма профорієнтаційної роботи краще сприймається учнями, аніж якби їм просто розповіли про ті спеціальності, яким навчають в університеті. Діти беруть участь у процесі, краще розуміють, чим їм доведеться займатись, якщо оберуть фах «економіка та менеджмент», виробляють у собі лідерські якості, знайомляться з тими видами власної справи, які можна розвивати на Херсонщині», – сказала провідний фахівець з питань профорієнтації Херсонського державного університету Світлана Кіхтенко.

Студенти випускного курсу факультету економіки та менеджменту допомогли учням у проведенні бізнес-гри. По завершенні змагання кожна з команд змогла обміняти зароблені кошти на рейтингові бали і визначити переможця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code