Херсонські вчителі уклали збірку методичних рекомендацій з інклюзивної освіти

Педагогічний колектив Херсонської загальноосвітньої школи №4 має великий досвід навчання дітей із особливими освітніми потребами. Упродовж 2018-2019 навчального року творча група вчителів інклюзивних та спеціальних класів уклала збірку методичних рекомендацій «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як запорука гармонійного розвитку особистості: методичні рекомендації», яку схвалено до друку на засіданні кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти” (протокол №2 від01квітня2019р).

У роботі представлені матеріали з питань діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у Херсонській загальноосвітній школі №4, теоретичних та практичних аспектів щодо створення освітнього середовища для дітей з обмеженими можливостями здоров’я, надано практичні поради щодо організації освітнього процесу у класах з інклюзивною формою навчання, проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з різними функціональними порушеннями.

Методичні рекомендації розраховані на вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти, фахівців, які працюють з дітьми з інвалідністю, батьків дітей з особливими освітніми потребами та всіх, хто зацікавлений у реалізації психолого-педагогічного супроводу інклюзивної практики в освітньому закладі.

Гривна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code