Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Скільки коштує ремонт доріг у Новій Каховці

Кошти на капітальний та поточний ремонти автошляхів виділялись і з місцевого бюджету, і з державного. На цей рік теж склали плани на капремонти відрізків та відновлення доріг, зведених ще при будівництві Нової Каховки. Вже у березні готові приступити до ямкового ремонту методом «холодного» асфальту.

Начальник шляхово-експлуатаційного управління Анатолій Гуртовий не згоден зі шквалом критики в бік дорожників.

«Є технологія «холодного» асфальту, який виробляє підприємство в Голій Пристані. Ми закуповували в них і використовуємо при ямковому ремонті. У відповідь тим, хто критикує, хочу сказати, що ями з часом розширюються, і автомобілі псуються. Капітальний ремонт найчастіше не по кишені, тож ми у березні починаємо поточний, а пізніше беремось за ті роботи, на які складені кошторис і проведена експертиза. Дороги залежать від основи, а Нова Каховка «стоїть» на пісках, тож і від цього проблеми. За останні 15 років кількість автівок зросла в 4 рази. Дорогами їздять 40- і 60-тонники, які розбивають асфальт. Різкі зміни температури взимку від морозів до +12 призводять до лущення покриття», – пояснив Анатолій Гуртовий.

Підприємство є госпрозрахунковим. Крім того, що обслуговує дороги у місті, займається і виконанням робіт за укладеними угодами в прилеглих населених пунктах й по всій області. Прибуток витрачають на ремонти та придбання нової дорожньої техніки.

Торік з місцевого бюджету були виділені кошти на поповнення статутного капіталу підприємства, за які був куплений КрАЗ з відвалом для очищення від снігу та піскорозкидувачем. На наступний рік заплановані 1,5 мільйони гривень на закупівлю машини для ямкового ремонту.

Відремонтували асфальтний завод 1979 року будівництва і забезпечують себе сировиною. Анатолій Гуртовий вже 15 років очолює шляхово-експлуатаційне управління, побував на стажуванні у США.

«За рівнем дорожньої техніки Україна відстала років на 60. Якщо не боятись і брати сучасні машини за лізинговими програмами, то й українці матимуть робочі місця, а дороги будуть не гіршими, ніж у розвинених країнах», – впевнений керівник дорожнього підприємства.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН