Музиківська ОТГ продовжила роботу над ребрендингом громади, в результаті було виділено основні ідеї, а також вироблено візуальну і ідейну складові.
– В основу візуалізації Музиківської ОТГ на даний момент покладено потужність людського капіталу в громаді. Під час минулої зустрічі ми заглиблювались в історію населених пунктів, особливості місцини, інфраструктуру та розвиток бізнесу в громаді. З рештою, завдяки інтенсивній роботі ініціативної групи, ми все ж таки сьогодні виділили іншу пріоритетну складову – в громаді багато ініціативних особистостей, поширена практика реалізації різноманітних громадських проектів, – тому візуалізація ОТГ буде побудована на концепції лідерства за допомогою графічних рішень, – поділилась враженнями Анастасія Супрун, радниця з питань комунікації Херсонського ЦРМС.
Захід проводився за підтримки програми ULEAD з Європою / ULEAD with Europe та Мінрегіону України.
Схожі публікації:
- Таврійську громаду прикрасили синьо-жовтими стрічками
- Нові технології російської армії: у середмісті Херсона з’явилися дерев’яні “їжаки”
- Тварини у “Казковій діброві” у Новій Каховці залишились без засобів виживання: як допомогти
- Під час війни Херсонщина втрачає гектари лісу: на їх відновлення потрібні мільйони і роки
- Російські військові відбирають у населення мобільні телефони через підозри у викритті їх позицій