Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

У податкових інспекціях Херсонщини ажіотаж

320 тисяч жителів Херсонської області отримали повідомлення про нарахування податку на землю і 15 тисяч – на нерухоме майно. Сплатити збір вони мали до кінця серпня, адже потім нараховується істотний штраф. І зараз у податкових інспекціях справжня навала клієнтів. Але зовсім не боржників. У фіскальній службі області говорять, що кожного дня до них звертаються десятки платників за роз’ясненнями щодо нарахованих майнових податків.

Багато хто не згоден із сумами у платіжках. Є і такі, що хочуть платити, але повідомлення не отримали.

«Багато людей звертаються для самостійної постановки на облік як платників податків. У свій час наші БТІ передали не всю інформацію до державного реєстру речових прав. Сьогодні наші платники самостійно звертаються, ми їх заносимо до нашої підсистеми і нараховуємо їх податок»,- коментує Олексій ЮСОВ, заступник начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Херсонській області.

У фіскальній службі говорять, що іноді люди, які приходять на звірку, відверто дивуються. Вони дізнаються, що досі не є повноправними власниками своєї квартири або будинку. Навіть маючи відповідний договір.

«Відповідно до цивільного кодексу України платник податків стає повним власником тільки після державної реєстрації нерухомого майна. Часто до нас звертаються платники, які показують договір купівлі-продажу і говорять, що вони власники, але такий договір купівлі-продажу він не занесений. Тобто процедура реєстрації власності не повністю закінчена. Таким платникам потрібно звертатися до органів Мінюсту, тобто є у нас підрозділи , які ведуть цей реєстр речових прав. Здаються туди ці документи, вони їх ставлять на облік і після цього така фізична особа є повноцінним власником будь-якої нерухомості», – роз’яснює Олексій ЮСОВ.

Фіскали говорять, що завжди готові надати консультацію з будь-яких питань щодо податку на нерухоме майно або земельну ділянку. Щоб люди не ходили до них кілька разів, радять одразу взяти із собою всі необхідні документи. Податковим кодексом передбачено право на звірку. Для цього пишеться заява в довільній формі, додаються необхідні документи.

«Такі документи – це в першу чергу документи з державного реєстру речових прав. Це витяг на право власності, в якому зазначено все. Це головний документ, він додається і на підставі цього документу, якщо ми встановлюємо, що у нас щось не правильно в нашій підсистемі, а є документ, який свідчить, що там або інша площа, або інший тип нерухомості, то ми скасовуємо старе повідомлення і виносимо нове повідомлення поточною датою», – розповідає Олексій ЮСОВ.

Якщо людина знає, що має заплатити податок, але не отримала повідомлення про це, то штрафів баятися не варто – заспокоюють у фіскальній службі. Папірець можна отримати в інспекції за місцем реєстрації. При чому його випишуть датою, коли людина звернулася до податківців.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН