Перший заступник міського голови Ігор Козаков оглянув приміщення, де знаходитиметься відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб міської ради. Про це пишуть на офіційному сайті.
У будівлі, що розташована на вулиці Суворова, 39, найближчим часом розпочнуть ремонтні роботи. Сюди вже на початку літа наступного року переведуть відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб міської ради.
Створення сучасного простору для якісного отримання громадянами послуг дасть змогу оптимізувати роботу відділу та зменшити черги.
31 жовтня завершено тендерні процедури та визначено переможця, який виконуватиме ремонтні роботи.
«Ця будівля, по вулиці Суворова,39, зручна, по-перше, тим, що знаходиться в історичному центрі міста Херсона. По-друге, це муніципальна будівля – не треба витрачати кошти на її купівлю. Вона в гарному стані, головне – зробити тут якісний ремонт та створити сучасні умови для херсонців», – зазначає Ігор Козаков.
Орієнтовна вартість виконання робіт складає близько 9,2 млн грн. Першочергово депутати Херсонської міської ради виділили 990 тис. грн на початок ремонту.
На ці кошти розпочнуть розчищення прилеглої території та прокладання комунікацій.
А з нового року, за словами першого заступника, депутати мають виділити кошти на ремонт у повному обсязі на завершення робіт.
Загалом на Суворова,39 планують зробити сучасний цетр надання адмінпослуг, в якому буде передбачено гарну протипожежну систему, стоянку всередині подвір’я для відвідувачів, нові вбиральні, дитячий майданчик тощо. Всі роботи виконуватимуть із врахуванням потреб людей з інвалідністю та маломобільних груп населення.
Схожі публікації:
- “Не показуйтесь на очі нікому”: військовий розповів, що херсонцям треба зробити перед деокупацією
- СБУ ідентифікувала помічницю російських спецслужб в окупованому Херсоні
- Обласна бібліотека у Херсоні потрапила під ворожий обстріл: відкрито збір на відновлення будівлі
- Пів сотні ноутбуків отримали педагоги Милівської громади для проведення уроків
- Російські обстріли Херсонської області: в МВС уточнили кількість постраждалих