.
Навесні 2023 року Управлінням перевірено закупівлі павільйонів – укриттів на транспортних зупинках та електроенергії, здійснені комунальним підприємством Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс», в результаті чого виявлено порушень на суму 5,8 млн грн та 3,4 млн грн відповідно. За матеріалами перевірки відкриті кримінальні провадження. Комунальне підприємство оскаржує у суді вимогу аудиторів щодо усунення порушень.
При цьому кілька місяців поспіль медіа поширюють викривлену інформацію про діяльність миколаївських аудиторів. Безпідставні та непрофесійні коментарі заплутують містян. Навіть від перших посадових осіб міста нав’язується негативне уявлення про результати перевірки. Такий меседж системно висвітлювали через місцеві засоби інформації.
Зокрема, в інформаційних джерелах періодично фігурує подвійна сума спрямованих коштів на павільйони, а саме 30 млн грн. Проте перевіркою закупівель аудиторами було охоплено витрачання вдвічі меншої суми на зупиночні укриття у Миколаєві. Озвучена ж сума – результат непрофесійних дій підрядника, який умудрився відзвітувати до податківців аж на 30 мільйонів.
Крім того, маючи на руках детальну інформацію про факти виявлених порушень, обґрунтовані висновки за результатами перевірки закупівель та наявність відкритих кримінальних проваджень і триваючого судового процесу, аудиторів запрошують «для пояснень» на засідання міської бюджетної комісії. І це поряд з тим, що місцева влада відмовилась розглядати інформацію про результати проведеної перевірки до завершення судового процесу за позовом КП «Миколаївелектротранс». Причому у комісії немає повноважень оцінювати результати перевірок і висновки аудиторів на відповідність вимогам чинного законодавства.
Замість невдоволення на роботу державних аудиторів від керівних осіб міста та КП «Миколаївелектротранс» варто почути конкретні відповіді на ряд питань:
1. Чому бюджетні кошти надавались КП «Миколаївелектротранс» лише як внески до статутного фонду, а не як конкретне цільове перерахування коштів на спорудження зупиночних павільйонів-укриттів?
2. Чому закупівля здійснювалась без проектної та кошторисної документації і не була визначена очікувана вартість робіт згідно з ДБН?
3. Чому виконавцем стало ТОВ “Інженерно-будівельна фірма “ЕЛІТМАЙСТЕР”, яке не має персоналу (лише директор), відповідної матеріальної бази та не забезпечило документальне підтвердження виконаних робіт?
4. Чому встановлені зупиночні павільйони-укриття не отримали відповідного статусу об’єктів цивільного захисту?
5. Чому керівник КП «Миколаївелектротранс», після проведення перевірки, не надав персональні дані для складання адміністративних протоколів?
Наголошуємо, що публічний розгляд акту перевірки закупівель заборонений під час кримінального провадження. Розголошення інформації стосовно перевірки закупівель без письмового дозволу слідчого або прокурора, неможливо.
Згідно зі статтею 222 Кримінального процесуального кодексу України відомості досудового розслідування можна розголошувати лише з письмового дозволу слідчого або прокурора і в тому обсязі, в якому вони визнають можливим.
Управлінням вдруге отримано письмовий дозвіл слідчих для поширення реальної ситуації щодо результатів перевірки у погодженому обмеженому обсязі.
Детальніше на сайті https://mk.dasu.gov.ua/ua/news/139
Возможно, это изображение Храм Василия Блаженного и текст