Житель Херсонської області став жертвою телефонних шахраїв, які представилися співробітниками банку. Зловмисники повідомили, що з його рахунку невідомі намагаються зняти гроші, і запропонували «захистити» кошти. Для цього чоловіка переконали назвати код авторизації з SMS, а також логін і пароль до банківського застосунку. Виконавши всі вказівки, він втратив 11 000 гривень.
Про це повідомили в Поліції Херсонщини.
Як діють шахраї?
Телефонне шахрайство – один із найпоширеніших способів виманювання грошей. Аферисти часто видають себе за працівників банку, представників поліції чи служби безпеки і залякують жертв фіктивними проблемами з рахунками. Їхнє головне завдання – змусити людину розголосити конфіденційну інформацію.
Що робити, якщо вам телефонують з «банку»?
- Зберігайте спокій. Якщо вам повідомляють про підозрілі операції, не панікуйте.
- Не повідомляйте коди з SMS, логіни та паролі. Банк ніколи не запитує такі дані.
- Перевірте інформацію. Завершіть дзвінок і самостійно зателефонуйте в банк за офіційним номером.
- Заблокуйте картку. Якщо ви передали шахраям дані, негайно зверніться до банку для блокування рахунку.
- Зверніться до поліції. Якщо гроші вже зникли, напишіть заяву про шахрайство.
Щоб уникнути подібних ситуацій, будьте обережні та не довіряйте незнайомцям, які вимагають розголошення ваших фінансових даних.
Автор – Олексій Кравчук.
Схожі публікації:
- У Херсоні розпочато роботи з видалення сухих та аварійних дерев
- У Херсоні відбудеться зустріч влади з підприємцями
- Жителі Херсона за період окупації не сплачуватимуть за водопостачання: комунальники здійснили перерахунок
- У деокупованому селі Нова Кам’янка на Херсонщині відкрили соціальну пральню (відео)
- Студент ХДАЕУ переміг у Міжнародному конкурсі наукових робіт