Для малого та середнього бізнесу: MEGOGO анонсував рекламні можливості до Чорної пʼятниці
До всесвітнього дня розпродажів, Чорної пʼятниці, медіасервіс MEGOGO запускає тематичний плейліст, де цілодобово транслюватиметься реклама від брендів з усієї України. Мета ініціативи – зібрати для користувачів максимум найвигідніших пропозицій та акцій в одному місці. А також – допомогти малому і середньому бізнесу вийти на багатомільйонну аудиторію.
Тематичний плейліст під назвою «Теле[М]аркет» буде доступний цілодобово у розділі «Канали» з 20-го до 28-го листопада включно. Надіслати рекламний ролик для розміщення може будь-яке підприємство з великого чи маленького містечка. MEGOGO широко промотуватиме «Теле[М]аркет», аби залучити найбільшу аудиторію до перегляду.
Щоб долучитись до можливості, компаніям з усіх куточків України потрібно виконати прості умови:
- Створити або мати тематичну відеорекламу до Чорної пʼятниці, хронометражем до 30 секунд, відповідно до технічних завдань.
- Ознайомитись з детальними правилами пропозиції.
- Подати заявку, яка відповідає вимогам на розгляд медіасервісу до 16.11 включно на електронну пошту telemarket@megogo.net
Процедура співпраці включатиме укладання угоди між ТОВ МЕГОГО та рекламодавцем про надання рекламних послуг згідно чинного законодавства України. Вартість послуг з розміщення рекламних матеріалів згідно угоди складає 120 грн з ПДВ. З детальними правилами з розміщення реклами можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, медіасервіс MEGOGO є лідером серед ОТТ-сервісів в Україні та має 400 каналів, серед них — 147 [М]-плейлістів на широку тематику: кіно, серіали, аудіо, які користуються популярністю серед поціновувачів ТБ-розділу. Завдяки ним не треба витрачати багато часу, аби обрати контент для перегляду: він обʼєднаний за жанрами або тематикою. А також є канали, де всі серії улюблених серіалів та шоу йдуть цілодобово.
* Цей матеріал є запрошенням укласти договір в розумінні ст. 641 ЦКУ.
Схожі публікації:
- Криминальная Одесса: туроператоры переживают за безопасность клиентов во время курортного сезона
- Инвесторы вложили 1,5 млрд. в Одессу – по 568 долларов на каждого одессита
- Сотрудничество власти, бизнеса и образования может быть обоюдовыгодным
- Вища освіта: від дотацій до інвестицій
- До побачення, Росіє. Індійський аеропром обирає Україну