Про це повідомила у своєму Facebook-акаунті компанія Данон Україна, яка є власником торгової марки Простоквашино.
Втім, як з’ясувалося, Простоквашино не йде з України, просто компанія вирішила провести ребрендінг цієї торгової марки, змінивши її назву.
“Ми перегортаємо сторінку Простоквашино, аби відкрити шлях для нового українського бренду ПростоНаше!”, – йдеться у повідомленні Данон Україна.
Втім, зміна торкнеться лише назви торгової марки. Водночас традиційні якість, смак і надійність продуктів, за які українцям полюбилась ТМ Простоквашино, залишаться і під новою вивіскою.
“Разом з вами ми писатимемо спільну історію нашого бренду з чистого аркуша, лишаючи незмінним лише той самий смак продуктів, які виробляються зі 100% фермерського молока на заводі в Кременчуці”, – запевнила прес-служба компанії.
Водночас у компанії зауважили, що не випадково вирішили розпочати нову сторінку своєї історії з чергової річниці Незалежності. У Данон Україна кажуть, що звитяжність українців надихає їх рухатися вперед і створювати свій національний продукт повністю з української сировини, від українського виробника і під української вивіскою.
…Хоча с котом Матроскіним і Шариком усе ж сумно розлучатись, і мабуть не варто політизувати героїв добрих дитячих мультиків, на яких виросло не одне покоління щирих українців.
Нагадаємо, що не так давно компанію Danone було визнано спонсором війни в Україні, оскільки з початком війни вона не пішла з російського ринку. Однак тепер компанія повідомляє, що її власність у РФ в липні 2023 року було націоналізовано, а отже, ніякого стосунку до бізнесу в Росії вона вже не має.
Один коментар
Доброго дня. Продукція стала на багато відрізнятися від продукції Простоквашено. Чому йде мова про те, що все залишилось , крім назви?