Мешканці Херсонщини продовжують ставати жертвами так званих банківських телефонних шахрайств. Тобто, коли псевдобанкіри телефонують громадянам і під різними приводами виманюють особисті та персональні дані, а також дані банківських карток начебто для їх захисту. Після отримання необхідної інформації злочинці знімають з карток громадян усі кошти.
Так, вчора, 15 червня опівдні в поліцію звернулась 50-річна жителька смт Комишани. Жінка повідомила, що їй зателефонувала невідома особа, яка представилась працівником одного з банків. Під час розмови незнайомець скористався довірливістю заявниці, довідався у неї реквізити банківської картки, після чого з рахунку були зняті кошти в сумі близько 5 тисяч грн. Цього ж дня аналогічно 13 тисяч грн втратила й 73-річна мешканка мікрорайону «Таврійський».
Пам’ятайте банківські працівники ніколи не запитують у клієнтів персональні дані як клієнта банку, так і банківської картки. Ні в якому разі під час телефонної розмови з незнайомцями щодо даних вашої банківської картки не розголошуйте пароль, який можливо в цей час надійшов через SMS-повідомлення, пін-код картки, CVV-код (три цифри, вказані на зворотному боці картки),. Краще припинить розмову та зв’яжитесь для консультації з оператором банку за безкоштовним номером «гарячої лінії», вказаний теж на зворотному боці картки. Будьте пильними та обачними.
Поліція Херсонської області
Схожі публікації:
- На Херсонщині поліція виявила 6 нових колаборантів і лікарів-зрадників
- Херсонській прокурор втік до ЄС через окуповану територію
- Дослідники Єльського університету навели докази «цілеспрямованої кампанії» терору сил РФ на Херсонщині
- Інтернет-шахраї викрали за добу 35 тисяч гривень у херсонців
- За добу виникло 5 пожеж в житлових будинках через обстріли, – ДСНС