Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

На Херсонщині провели випробування мосту через Північно-Кримський канал після звершення реконструкції

24 листопада 2021 р. з 11:00 до 14:00 ДП «ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» на замовлення Служби автомобільних доріг у Херсонській області було виконано випробування мосту між містами Нова Каховка та Таврійськ на км 66+900 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ після звершення реконструкції підрядником ТОВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВНИЦТВО «АЛЬТКОМ».

Роботи з випробування штучної споруди виконано згідно вимог ДБН В.2.3-6 «Мости та труби. Обстеження та випробування», ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів.

Метою випробування є перевірка відповідності споруди вимогам експлуатації під розрахункові тимчасові навантаження А-15, НК-100.
Інтенсивність випробувального навантаження визначається по відношенню до нормативного навантаження, на яке був розрахований міст – А-15, НК-100 для прогонових будов та Н-13, НГ-60 для опор. Розрахунковим навантаженням для даного мосту є навантаження НК-100 для прогонових будов та НГ-60 для опор.

В якості випробувального навантаження для згинаючого моменту в прогоні та опорної реакції над опорою 1 прийнято два вантажних автомобіля 🚛«IVECO TRAKKER 410» масою по 42 т кожний. Загальна маса випробувального навантаження таким чином склала 84 т.
Всього в процесі випробування було виконано 6 накаток шляхом поетапного завантаження споруди 2-ма автомобілями «IVECO TRAKKER 410»: в прогоні 0-1 зі зміщенням до правого/лівого бордюру, по осі прогонової будови; над опорою 1 зі зміщенням до правого/лівого бордюру, по осі прогонової будови.

Вимірювання показників пружної та пластичної роботи елементів споруди було виконано за допомогою прогиномірів Максимова, розміщених посередині прогону 0-1. Місцеві деформації (нормальні напруги) були виміряні за допомогою тензометрів системи Гугенбергера, розміщених посередині, розміщених посередині прогону 0-1. Загальні деформації (просадки) опор вимірювалися за допомогою прогиномірів Максимова, розміщених по краях та посередині опори 1.

Програма випробування була розроблена спільно з Державним підприємство «Українська головна мостовипробувальна станція по експертизі та нагляду за технічним станом мостових споруд Укрголовмостекспертиза».

За результатами обстеження мосту отримано наступні висновки:

Вантажопідйомність мостової споруди відносно проектних навантажень Н13, НГ-60 забезпечена з перспективою тимчасових навантажень А-15, НК-100 без обмежень умов руху.

Габарити проїзної частини мосту – Г-9,0+1,8 м, що відповідає вимогам чинних норм та забезпечує безпеку руху як транспортних засобів, так і пішоходів.

Служба автомобільних доріг у Херсонській області

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН