Український Південь

Інформаційне видання

Кому передавати показники лічильника: “ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ”

За що відповідає постачальник газу? Чим займається оператор газорозподільних мереж? Кому я передаю показання лічильника? Ці часті питання споживачів вимагають пояснень.

 

Щомісяця всі побутові споживачі природного газу отримують дві квитанції: за використаний природний газ та доставку ресурсу. Квитанції своїм клієнтам формують компанія-постачальник і оператор газорозподільних мереж (ГРМ). Перше підприємство продає газ (ТОВ «Запоріжгаз Збут»), друге — облгази і міськгази — забезпечує його доставку кінцевому споживачеві. На території Запорізької області це АТ «Запоріжгаз» і ПрАТ «Мелітопольгаз».

Функції постачальника і оператора ГРМ чітко розмежовані і закріплені Законом України «Про ринок природного газу».

Зони відповідальності оператора газорозподільних мереж:

  • підтримує газові мережі та обладнання в робочому стані;
  • регулює тиск в мережі, забезпечує рух газу до споживача;
  • встановлює лічильники газу і перевіряє їх роботу;
  • приймає показання лічильника (забезпечує облік газу по кожному споживачеві);
  • встановлює і замінює газове обладнання;
  • приймає аварійні виклики і усуває аварійні ситуації;
  • здійснює ремонт газових приладів;
  • відновлює газопостачання;
  • підключає нових споживачів до мереж газопостачання і відключає боржників;
  • нараховує плату за доставку (розподіл) газу.

 

За що відповідає постачальник газу (ТОВ «Запоріжгаз Збут»):

закуповує газ для потреб споживачів;

  • інформує споживачів про ціну газу, порядок оплати;
  • надає послуги та консультації в Центрах обслуговування та онлайн (адреси);
  • реєструє споживачів на інформаційній платформі ринку газу;
  • попереджає споживачів про заборгованість;
  • ініціює виключення боржників з інформаційної платформи ринку газу;
  • нараховує оплату за спожитий газ.

Фахівці ТОВ «Запоріжгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», готові відповісти на питання споживачів про актуальну ціну газу, про діючі тарифні пропозиції, способи переходу на обраний тариф або оплату за газ, наявність заборгованості та варіанти її погашення, наприклад, оформлення договору реструктуризації.

З усіх питань, що стосуються роботи постачальника газу, звертайтеся до контакт-центру (061) 228 74 04, (067) 007 6 104.

Поділитись публікацією
Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на email
Поділитися на telegram
Поділитися на linkedin

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Гарячі новини

Відео дня