Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Модель взаємодії вишу зі стейкхолдерами презентували в Миколаєві представники ХДУ

Про це розповів ректор ХДУ Олександр Співаковський:

– Продовжуємо створювати екосистему, в якій університети та бізнес співпрацюють і спільно формують людський капітал. Чим розгалуженіше та міцніше будуть зв’язки університетів та бізнесу, тим конкурентнішими на ринку праці будуть наші випускники, тим більше у невеликих містах буде потужних компаній та відповідно податків, розвитку.

Саме презентації моделі успішної взаємодії нашого закладу освіти та провідного стейкхолдера – міжнародної ІТ-компанії DataArt – був присвячений наш візит до Миколаєва. Разом з керівником херсонського офісу DataArt Дмитром Щедролосьєвим, HR-менеджеркою Ірина Третьякова, PR-менеджеркою Ольгою Денісенко завітали до Чорноморського національного університету імені Петра Могили та зустрілися з першою проректоркою Наталією Іщенко і з деканами факультетів.

Потім на нас чекали у Миколаївському Національному Університеті Ім. В. Сухомлинського, де ми зустрілися з ректором Валерієм Будаком, першим проректором Анатолієм Овчаренком, проректоркою з науково-педагогічної роботи Оленою Кузнецовою. Потім був візит.

Як освітяни, звичайно, обговорили результати вступної кампанії, акредитацій освітніх програм, поточну ситуацію з пандемією і її впливом на навчальний процес. Але зосередилися саме на можливостях, які надає співпраця з потужним стейкхолдером. Херсонський державний університет та DataArt сформували кластер, який дає студентам можливість ще під час навчання працювати, а в майбутньому не полишати рідне місто і застосовувати отримані в освітньому закладі знання на практиці. Причому, перспективи є не тільки в ІТ-фахівців, а й у студентів та випускників різних факультетів. Адже DataArt розробляє сервіси та програмне забезпечення для бізнесу, який охоплює різні напрямки життя.

Під час зустрічей представники компанії DataArt розповіли про можливості проходження навчальних та виробничих практик, про напрямки співпраці.

Важливо розуміти, що у співпраці зі стейкхолдерами університети – не конкуренти, а єдина екосистема, яка формує місцевий та національний ландшафт. Ми націлені на те, щоб формувати якісне професійне середовище у своїх містах, щоб молодь не виїжджала до міст-мільйонників та за кордон, а обирала наші навчальні заклади, наші компанії для майбутнього працевлаштування.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН