Сьогодні українці спостерігають за результатами масштабної розбудови якісної інфраструктури України – реалізації програми Президента «Велике будівництво».
Адже саме дороги відкривають нам нові міста та ведуть туристів до нових вражень.
Про те скільки коштує відремонтувати, збудувати 1 км дороги, розробити проєктно – кошторисну документацію та скільки часу на це необхідно знають усі, а скільки треба часу, щоб зруйнувати цей кілометр?
Тому, аби дослідити вплив вантажного транспорту на інфраструктуру Херсонської області створено відповідну робочу групу (з членами робочої групи можна ознайомитись тут – розпорядження).
Очолює її депутат обласної ради, голова постійної комісії з питань архітектури, транспорту, будівництва та житлово-комунального господарства, тарифної політики і взаємодії з підприємствами енергетичної галузі Денис Микитюк.
Особливо це актуально зараз, адже останніми днями температура повітря сягає понад 35 градусів тепла.
Високі температури та рух великоваговому автотранспорту пришвидшують руйнування доріг.
Тож, робоча група має напрацювати запобіжні заходи щодо недопущення руйнування дорожнього покриття й створення передумов дорожньо-транспортних пригод за рахунок перенавантаження транспортних засобів.
Також робоча група має звернутися до представників бізнесу – власників елеваторів Херсонської області аби останні, не приймаймали вантажівки, які порушують габаритно-вагові норми!
Херсонська обласна рада й надалі триматиме на контролі збереження дорожньо-транспортної інфраструктури та інформуватиме про результати діяльності робочої групи.
Джерело – Херсонська обласна рада.
Схожі публікації:
- До уваги водіїв вантажівок: обмеження руху при температурі повітря більше +28°С.
- Скандальну ділянку дороги на Херсонщині повторно ремонтують
- У Дніпровському районі відремонтували дороги
- Нещодавно відремонтовані херсонські дороги почали розсипатися
- В облдержадміністрації обговорили питання збереження доріг в літній період