Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

55 разів платники Херсонщини зверталися на гарячу лінію податкової

Упродовж січня – квітня 2021 року на сервіс Державної податкової служби України «Пульс» звернулося 55 заявників Херсонської області.

Найбільшу питому вагу складають звернення щодо організації роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі – 41 звернення (74,5%). Шість звернень стосуються реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді. Три заявники повідомляли про бездіяльність податківців під час виконання службових обов’язків, ще два висловили незадоволення подавати податкову звітність на паперових носіях. У трьох заявах громадяни інформували про ухилення від сплати податків окремими суб’єктами господарювання.

Всі інформаційні повідомлення сервісу «Пульс», що перебували на розгляді в Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

Сервіс ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб – податківців.

Пресслужба

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН