Міжнародні експерти навчали співробітників херсонського холдингу

Холдинг “Автопланета” організував для своїх співробітників навчання від міжнародного селебреті-агентства Didenok Team, котра розробляє креативні комунікаційні стратегії та рекламні кампанії за участю блогерів і зірок.

Протягом дискусії обговорювали тему відеоблогінгу та як його можна інтегрувати в автомобільну індустрію. Команда холдингу «Автопланета» отримала концентрацію знань, досвіду та практичних інструментів, щоб і надалі бути лідером у своїй галузі.

«Було багато цікавої та корисної інформації, особливо мені сподобалося те, що спікери ділилися досвідом ведення свого ютуб каналу та соц. мереж, давали цінні поради й відверто відповідали на питання. Я насправді надихнувся їх досвідом, і зараз розумію як можу скористатися цим у своїй роботі», – Георгій Гаркуша, керівник напрямку KIA.

Молода команда холдингу, котра щорічно поповнюється кращими студентами з проєкту «Стипендія Бош Авто Сервіс «Автопланета» постійно відвідує тренінги, як для професійного, так і особистого розвитку.

«Під час навчання весь колектив діє згуртовано, пліч-о-пліч вирішують поставлені завдання. Відповідно кожен працівник в першу чергу вчиться бути командним гравцем. Співробітники з досвідом розповідають про свій експірієнс та допомагають адаптуватися новоспеченим колегам. Ми помітили тенденцію, що після подібного навчання різко зростає ефективність всіх бізнес-процесів, підвищується конкурентоспроможність», – Дмитро Іванов, генеральний директор холдингу «Автопланета» .

Офіційна сторінка



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com