В Запорізькій області на третину збільшилось звернень громадян до Держпродспоживслужби

Протягом січня – лютого 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 200 звернень від громадян, що на 46 або 30 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (151).

В поточному році, як і в минулому та позаминулому роках найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних послуг, обслуговування в закладах торгівлі, інтернет-послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 137 або 68,5% від загальної кількості.

На другому місці за актуальністю є звернення щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя населення. Упродовж двох місяців з вказаної тематики надійшло 27 звернень (13,5 %). Зокрема заявники скаржилися на порушення карантинних вимог та санітарних правил.

24 звернення (12%) надійшло стосовно недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин правил до їх утримання, 6 – щодо формування та застосування цін на житлово-комунальні послуги та продукти харчування, 6 – з інших питань.

За результатами здійснених заходів в ході розгляду звернень, споживачам повернуто майже 62,0 тис. грн. за неякісні або не надані житлово-комунальні послуги, побутову техніку, взуття та придбані авіаквитки.

Із загальної кількості звернень – 118 (59 %) надійшло поштою, 65 -через державну установу «Урядовий контактний центр» та «гарячу лінію» Держпродспоживслужби, 17 – засобами електронного зв’язку.

ГУ Держпродспожтвслужби у Запорізькій області

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *